Megérkezett a Nestlé intelligens chatbotja, a Nestella
Mostantól átfogó tudással rendelkező chatbot segíthet azoknak, akik a Nestlé Fogyasztói Szolgálatához fordulnak kérdéseikkel vagy észrevételeikkel. A Nestella egyedülálló fejlesztésnek számít hazánkban, hiszen a leggyakoribb témák mellett széleskörű ismeretekkel rendelkezik az egész termékportfólióra vonatkozóan.
A chatbot alapvetően kétféle funkciót lát el: egyrészt a Nestlé Fogyasztói Szolgálathoz érkező, 30 féle témában ismeri fel és válaszolja meg a gyakran ismételt kérdéseket a Messengeren keresztül, másrészt komplex termékkeresővel rendelkezik a teljes, 756 darabos termékportfólióra vonatkozóan, amelyhez a Nielsen Brandbank adatbázisát használja.
A chatbot tudása napi szinten frissül a Brandbank adatbázisának megfelelően, hogy mindig naprakész információkkal szolgáljon a legújabb termékekre vonatkozóan. Az FMCG szektorra jellemző sokrétű termékportfólió miatt eddig nem volt példa hazánkban ilyen átfogó tudással rendelkező chatbotra, ezért a Nestlé Fogyasztói Szolgálata és a fejlesztést végző Talk-A-Bot hosszú hónapokon át dolgoztak a rendszeren.
Nestellát a Nestlé Facebook oldalán keresztül érhetik el az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- Gazdasági recessziót okozhat a koronavírus?
- A chatbot a cégvezető legjobb barátja
- Új oktatási módszer a Budapesti Metropolitan Egyetemen
- Városnéző túra a Hipernet TúraBOT segítségével
- Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
- Valóra válik a karácsonyi varázslat a Viber exkluzív ünnepi csomagjával
- Chatbotok: a kapocs a márka és a fogyasztók között
- Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
- Chatbot segít eligazodni a Port.hu-n
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.