A Viber és a Fanbot.ai különleges matricái és chatbotjai gamereknek
A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette legújabb együttműködését a Fanbot.ai-val, amelynek értelmében az oldal eSports chatbotja kizárólag a Viber alkalmazáson keresztül lesz elérhető.
Az új chatbot számos funkcióval és szolgáltatással várja az eSport rajongóit:
- Azonnali hozzáférés exkluzív tartalmakhoz, videókhoz, eredményekhez, mérkőzések időpontjaihoz és sok más érdekességhez
- Aktív közösség, akikkel valós időben oszthatod meg véleményedet és saját tartalmaidat
- Feldobhatod üzeneteidet a különböző ligákhoz készült, egyedi matricacsomagokkal
A Viber fan Communities oldalán keresztül a felhasználók olyan egyedülálló tartalmakat érhetnek el, mint az élő streamek. A rajongók azonnal értesülhetnek a legújabb eredményekről, miközben barátaikkal és családtagjaikkal chatelhetnek és megoszthatják véleményüket az eSportról akár egymilliárd emberrel világszerte. A közösség tagjai ezen felül egy Viber matricacsomagot kapnak ajándékba, amely külön az eSportok szerelmeseinek készült.
„Sportrajongók milliói már okoseszközük segítségével értesülnek kedvenc csapatukat érintő hírekről és eredményekről, azonban a jelenlegi platformok nem képesek lépést tartani a drukkerek folyamatosan növekvő igényeivel.” – mondta Cristina Constandache, a Viber globális együttműködésekért felelős alelnöke. „A Viber és a Fanbot.ai új kommunikációs lehetőségeket biztosít a rajongóknak, valamint egyesítik a már meglévő interakciós lehetőségeket, és arra bátorítják a felhasználókat, hogy globális szinten is lépjenek kapcsolatba rajongótársaikkal.”
Az Esport rajongók mostantól bizonyos tornákat élőben követhetnek a Viberen keresztül, valamint az eSports Fanbot chatbot segítségével azonnal értesülhetnek a mérkőzések időpontjairól, eredményekről, és az aznapi legjobb streamek sorrendjéről. A Community tagjainak hamarosan lehetőségük lesz a mérkőzések eredményeinek megtippelésére, valamint külön csapatközpontú keresések indítására is.
Kapcsolódó cikkek
- Egy insurtech is a Fintechshowra keveredett
- 100%-ban megbízható adatvédelem a Vibernél
- A Rakuten és a Techstars közösen segítik a startupokat
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Új funkcióval bővül a Viber
- Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
- "Utazás majomszokás!" animált matricagyűjtemény a Viberen
- Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
- Az iLex és az IBM Cloud magyarul beszélő, jogi területen bevethető chatbotot mutatott be
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.