A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
Új kommunikációs csatornán lép kapcsolatba a Holland Királyi Légitársaság utasaival: a „The Journey” elnevezésű, angol nyelvű podcastban utasok osztják meg legkülönlegesebb élményeiket a nagyközönséggel.
A KLM az első légitársaság, amely podcaston keresztül mutatja be az utazás páratlan varázsát. Minden epizód egy másik élményről szól majd, így a hallgatók a világ minden tájáról megtudhatnak érdekességeket, legyen szó a havas Alaszkáról, vagy Újdelhi forgalmas utcáiról.
„A podcast egy egyedi megközelítéssel egészíti ki meglévő kommunikációs csatornáinkat. A podcast remek medium a légitársaság számára, hiszen a hallgatókat akár 30-40 percre is le tudja kötni.” – nyilatkozta Natasha van Roode, a KLM marketing kommunikációs vezetője.
A podcast ingyen hallgatható a podcast.klm.com oldalon, ahol háttérinformációk is találhatóak a különböző epizódokról, valamint itt oszthatják meg az utasok saját történetüket, hiszen a légitársaság folyamatosan keresi a különleges utazási élményeket. Mi több, a „The Journey” olyan népszerű podcast platformokon is elérhető, mint az Apple Podcast, a Spotify vagy a Google Play. A KLM utasai pedig a fedélzeti szórakoztatórendszerben is megtalálják a hanganyagokat a hosszú távú járatokon.
Kapcsolódó cikkek
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- A KLM hangvezérlésű szolgáltatással segít becsomagolni az utazásra
- A KLM a Fujitsu segítségével megduplázta kritikus üzleti alkalmazásai teljesítményét
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- A repülőjegy messengeren érkezik
- Apple Watch-ra fejlesztett alkalmazást a KLM
- A gondolatainkban olvas a KLM új applikációja
- A KLM új mobilos játékot dobott piacra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.