A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése
A Xerox menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) felhasználói a Föld visszaerdősítését segíthetik. A Xerox új együttműködő partnere, a PrintReleaf a „te nyomtatsz egyet, mi ültetünk egyet” elv alapján kiszámolja, hány új fa ültetésével lehet pótolni a nyomtatás során elhasznált papírmennyiséget az erre kijelölt területeken.
Világszerte csatlakozhatnak a Xerox ügyfelei a PrintReleaf programjához, a menedzselt nyomtatási szolgáltatások szerződésüket kiegészítve. Egy online felületen keresztül a Xerox segít ügyfeleinek kiválasztani azt a területet, ahol a fáikat ültetni fogják, és a későbbiekben nyomon is követhetik majd a visszaerdősítésre gyakorolt közvetlen hatásukat.
„A fenntarthatóság melletti elköteleződésünk már régóta ismert, ezt számos korábbi programunk, mint például a Green World Alliance vagy a Xerox Print Awareness Tool is jelzi” – mondta Wendi Latko, a Xerox Environment, Health, Safety, and Sustainability (EHS&S) részleg alenöke. Hozzátette: „Még egy lépéssel elkötelezettebbek és tudatosabbak lehetünk a PrintReleafnek köszönhetően. Az MPS ügyfeleinket ezzel a szolgáltatással segítjük, hogy még hatékonyabban és gyorsabban érhessék el a környezet védnökeiként kitűzött céljaikat”.
„A fenntartható bolygóért folytatott munkánkhoz a Xerox ideális partner a fenntarthatóságért tett jelentős vállalásai miatt” – mondta Jordan Darragh, a PrintReleaf alapító-vezérigazgatója. „Remek lehetőséget biztosít az együttműködésünk, hogy tovább bővíthessük partnereink és a PrintReleaf használóinak számát, és így újabb visszaerdősítési célokat érhessünk el” – fűzte hozzá Darragh.
Kapcsolódó cikkek
- Amerikában 2020-ra a mobil munkavállalók lesznek többségben
- A Xerox és az EFI együttműködése a nyomtatás következő generációjának alapjait teremti meg
- A Xerox nyomtatói már értik az emberi beszédet
- A Xerox nem csak egy dokumentumkezelő vállalat
- Nem lehet adatokat lopni a Xerox új multifunkciós berendezésein keresztül
- IDC: a Xerox biztonsági megoldásai áttörést hoztak
- Innovatív tinta bevezetésével bővíti az inkjet nyomtatás üzleti lehetőségeit a Xerox
- Magyarországon is debütál a Xerox új, fehér száraz tintája
- Magyarországra is elhozta a jövő irodai megoldásait a Xerox
- Minden eszközzel küzd a Xerox a hamisítványok ellen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.