FlixBus-os utazás Google Asszisztenssel
A mesterséges intelligencia találkozik a buszos utazással: áprilisban a FlixBus a világ első távolsági buszszolgáltatójaként integrálta ajánlatát a Google Asszisztens rendszerébe, így az utazás tervezése és a jegyfoglalás már hangvezérléssel is lehetséges.
A Google Asszisztenssel a FlixBus utasai gyors és könnyű hozzáférést kapnak a csatlakozásokhoz, menetrendekhez, aktuális árakhoz egy egyszerű kérdés feltevésével. Amikor a megfelelő utazást megtalálták, hangvezérléssel foglalhatják le jegyeiket. A FlixBus funkció először angol, német és francia nyelvterületen lesz elérhető. A nemzetközi FlixBus hálózat csatlakozásai már 2017 márciusától elérhetők a Google Transit funkcióban a magyar felhasználók számára is.
Digitális mobilitás: A FlixBus a Google Asszisztenssel még egyszerűbbé teszi az utazás tervezését
A felhasználóbarát digitális megoldások biztosítása a FlixBus üzleti modelljének szerves részét képezi az öt évvel ezelőtti alapítás óta. Az olyan vezető technológiai cégekkel való együttműködés mellett, mint a Google, a FlixBus anyacége közel 200 programozót is foglalkoztat saját csapatában, akik folyamatosan fejlesztik a cég technológiai ajánlatát, például a FlixBus alkalmazást vagy a buszok valós idejű követését lehetővé tevő „Hol a buszom” funkciót.
„Szeretnénk a FlixBus ügyfeleinek a legjobb utazási élményt biztosítani innovatív digitális megoldások segítségével. A Google Asszisztens integráció lehetővé teszi, hogy az utasaink könnyedén, hangvezérléssel foglalják le a FlixBus leggyorsabb és legolcsóbb csatlakozásait és naprakész utazási információkat kapjanak távolsági buszos utazásukról.” – mondta el Daniel Krauss a FlixBus társalapítója és informatikai ügyvezető igazgatója.
„Minél előbb kihasználják a cégek a támogató marketing előnyeit, annál valószínűbb, hogy releváns tudás birtokába kerülnek ezen a téren.” – tette hozzá Malte Will, a Google Asszisztens termék együttműködésekért felelős menedzsere. „Örülünk, hogy a FlixBus korán felismerte az ebben rejlő lehetőséget, így partnerként együtt formálhatjuk a digitális asszisztencia jövőjét.”
A gyakori kérdések mellett a FlixBus Action közel 800, a FlixBus szolgáltatásához kapcsolódó minta kifejezést tartalmaz, három nyelven. A funkció multimodális keresést is támogatja, szöveges, írásos és kattintás vezérelt módon is használható, attól függően, hogy milyen eszközön történik a kommunikáció a Google Asszisztenssel. Az integráció a FlixBus 250.000 csatlakozását, 27 ország 1700 célállomását teszi könnyen elérhetővé. Áprilisban számos Magyarországot érintő útvonalon is folyamatosan növeli hálózatát a FlixBus, a környező nagyvárosok irányába kibővített ajánlattal kezdi a nyári szezont a mobilitási szolgáltató. Budapestről Bécsbe júniustól napi akár 28 indulás közül választhatnak az utasok, míg Zágrábba a kapacitást megduplázva a forgalmasabb napokon hat zöld buszt is indít majd naponta a vállalat. Emellett Ljubljana, Grác, és Krakkó fele is bővül a menetrend.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes VR technológiás applikáció felújítóknak, építkezőknek
- Új mobiltechnológia vállalatoknak
- Így szerezhet jobb állást 20 perc alatt
- Van új az app alatt a CIB-nél
- A tanulást forradalmasító alkalmazás nyert az Imagine Cup hazai döntőjén
- Egyre több ételt rendelnek a Simple alkalmazáson keresztül
- Megújul a Mobil Munka telefonos applikáció
- Megállíthatatlan a Simple népszerűsége
- A vodafone 90 gigabájtnyi meglepetéssel készül a szerelmeseknek
- Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.