Kiemelkedő első negyedéves üzleti eredmények és folyamatos hálózatfejlesztések a UPC-nél
Az egyes üzletágak kiváló teljesítményének köszönhetően mind az előfizetések, mind az ügyfelek számának tekintetében erős növekedésről számol be a UPC Magyarország 2018 első negyedévében.
Az év első három hónapjának eredményei az előfizetések számában bekövetkezett erőteljes, 7,6%-os növekedésnek, valamint az üzleti szolgáltatások és a mobil terület dinamikus teljesítményének is köszönhetők. A folyamatos beruházások egyik legfontosabb állomásaként a monori körzet fejlesztésének új szakaszát kezdte meg a UPC, amelynek keretében további 21 ezer háztartás számára teszi elérhetővé a korszerű szélessávú hálózatot. Mindebből összesen 14 ezer háztartás esetében a kormányzat Szupergyors Internet Programjának támogatásával is kiegészíti saját hálózatfejlesztési erőforrásait a UPC.
2018 első negyedévének legfontosabb üzleti eredményei:
- Az előfizetések száma meghaladta 2 093 000-at.
- A lakossági és üzleti előfizetők száma túllépte a 855 000-et, amely 30 500-zal több, mint 2017 első negyedévében.
- Az előző évhez viszonyítva a nagy sebességű internet előfizetések száma 40 500-zal bővült és így meghaladta a 673 000-et, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma 685 000 fölé emelkedett, amely 21 000-rel szárnyalja túl az előző év azonos időszakának teljesítményét.
- A mobil előfizetések mennyisége meghaladta a 93 000-et, amely 40%-os bővülés 2017 első negyedévéhez képest.
- A UPC szolgáltatásai már az ország közel 1,8 millió háztartásában érhetők el – ez 58 800-zal több, mint egy évvel korábban.
Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója:
"Az elmúlt 5 év legerősebb első negyedéves eredményeivel felvértezve minden eddiginél felkészültebben állunk az egyre fokozódó piaci verseny kihívásai elé. Az előfizetések és az ügyfelek számának kiemelkedő mértékű gyarapodása mögött minden egyes üzleti területünk kitűnő teljesítménye áll. A nagyszerű eredmények új lendületet adnak beruházásaink folytatásához, legyen szó teljes szolgáltatási területünk növeléséről, vagy a hálózatkorszerűsítési fejlesztéseinkről a monori körzetben. Továbbra is elkötelezettek vagyuk ügyfeleink legmagasabb szintű kiszolgálása iránt, amelynek keretében előfizetőink körében közel 50%-ra növeltük a Connect Box ellátottságot, valamint további innovatív szolgáltatásokkal biztosítjuk számukra, hogy maximálisan kihasználhassák a kiváló minőségű hálózatunk adta lehetőségeket.”
855 000 ügyfél és közel 2,1 millió előfizetés 2018 első negyedévében:
Erőteljes, 7,6%-os növekedés az előfizetések számában
Az új előfizetések száma – beleértve az összes vezetékes és mobil szolgáltatást – több mint 148 160-nal növekedett 2017 azonos időszakához képest, túllépve a 2 093 200-at, és ennek köszönhetően 5 éves viszonylatban a legeredményesebb első negyedévet hozta a UPC számára. A nagysebességű internetszolgáltatások mennyisége 40 510-zel emelkedett egy év alatt és összesen 673 360 volt 2018 március 31-én. A kábeltévé előfizetések száma szintén dinamikus, több mint 21 300-as növekedést mutatott 2017 márciusához viszonyítva, és a negyedév végére elérte a 685 280-at. A telefon előfizetések gyarapodása is kiemelkedő, hiszen amíg 2018 első negyedévében összesen 640 690 vezetékes telefon előfizetés működött a UPC-nél – éppen 59 550-nel több, mint egy évvel korábban – addig 26 800-as éves szintű emelkedéssel 2018. március 31-én összesen 93 880 volt a mobil előfizetések száma.
Minden üzletág hozzájárult a példaértékű eredményekhez – az árbevétel-növekedés hajtóerejét az üzleti- és a mobil szolgáltatások biztosították
Az előfizetések és ügyfelek számának növekedése tekintetében az elmúlt öt év legjobb teljesítményéhez a vállalat minden üzletága aktívan hozzájárult. Az első negyedéves 4,4%-os árbevétel-növekedés elsősorban a mobil- és az üzleti szolgáltatások terület dinamikusan növekedő teljesítményének, valamint az ehhez szükséges hálózatfejlesztési és korszerűsítési beruházásoknak az eredménye. 2018 márciusának végén a UPC szolgáltatásai országszerte összesen 1 796 860 háztartás számára voltak elérhetőek. A szolgáltatásokat közel 855 270 lakossági és üzleti ügyfél vette igénybe – közülük 4 635-en az első negyedév során csatlakoztak a UPC hálózatához.
Folytatódnak a dinamikus beruházások
2018 első három hónapjában újabb 7 400 háztartásba vitte el szupergyors szélessávú hálózatát a UPC. A beruházások újabb fontos állomása a monori körzetben megkezdett fejlesztés, amelynek keretében további 21 000 háztartásba jut el a modern optikai hálózat, amelyek közül 14 000 háztartás esetében saját forrásai mellett a kormányzat Szupergyors Internet Programjában (SZIP) elnyert támogatást is igénybe veszi a UPC a fejlesztésekhez. A SZIP által biztosított finanszírozásnak köszönhetően a régió 14 településén, Monor, Dabas és Gyál körzetében zajlanak majd a hálózatfejlesztési munkák.
Happy Home és innovatív TV szolgáltatások
A UPC prémium minőségű wifi szolgáltatást biztosító eszközét, a Connect Boxot összesen 281 000 ügyfél veszi igénybe, így az arra jogosult előfizetők 46%-a használja már ezt az eszközt. A digitális kábeltévé szolgáltatások, például a Műsorvisszanéző és a Happy Home ajánlatok is hozzájárulnak ahhoz, hogy a UPC az iparági átlag feletti kiszolgálást nyújtson és az ügyfelek maximálisan kihasználhassák a kiváló minőségű hálózat lehetőségeit.
Kapcsolódó cikkek
- Új vállalati kommunikációs menedzser a UPC-nél
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
- Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
- Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC
- Átlépte a 2 milliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál
- Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC
- Kimagasló, 11%-os árbevétel-növekedést hozott 2017 első negyedéve a UPC Magyarországnak
- A UPC-hez igazolt Sólyom Balázs
- Novembertől új vezetője van a UPC Magyarországnak
- Együttműködési megállapodást kötött a UPC és az Ericsson