A Universal Robots megnyitja az együttműködő automatizációs megoldások új korszakát

forrás: Prím Online, 2018. június 19. 16:48

A Universal Robots ezentúl az e-Series együttműködő robotokkal is segíti a jövőre felkészült felhasználókat, miközben egy emberközpontú felhasználói élményt és egy minden alkalmazást magába foglaló ökoszisztémát kínál.

A Universal Robots, a kollaboratív robotok úttörője és piacvezetője tovább fejleszti forradalmi, együttműködő automatizációs technológiáját az új e-Series kobotokkal, melyeket a müncheni Automatica 2018 kiállításon mutat be.

 

Az új, együttműködő robotplatform olyan technológiai újításokat tartalmaz, amelyek segítségével az eddiginél sokkal gyorsabban és szélesebb körben lehet alkalmazásokat létrehozni. Az újdonságok gazdasági szempontból is előnyt jelentenek majd a felhasználóknak, hiszen a beépített eszközcentrikus erőnyomaték érzékelőnek köszönhetően a nagyobb pontosság és érzékenység még több alkalmazási módot tesz lehetővé.

 

Csakúgy, mint a Universal Robots korábbi termékei, az új e-Series használata is példátlan egyszerűséggel és kényelemmel jár. Az újratervezett vezérlőpanellel és a megújult programozó- és vezérlőszoftverrel a telepítés és programozás most minden eddiginél egyszerűbb lesz, az applikáció fajtájától függetlenül. A 17 biztonsági funkció - beleértve az állítható megállási időt és távolságot – tovább egyszerűsíti az automatizációt. Mindegyik funkció TÜV Nord tanúsítvánnyal rendelkezik, és megfelel az EN ISO 13849-1 és EN ISO 10218-1 (3-as kategória PLd) gépbiztonsági szabványoknak, így az ember és robot közti együttműködés szinte teljesen akadálymentessé válik.

 

 

Végfelhasználói előnyök

Az e-Series felhasználói egy olyan kobotrendszerre számíthatnak, amely gyors megtérüléssel jár, szinte minden feladatra alkalmas, és a termelékenység hosszú távú növekedését eredményezi.

 

„Az e-Series platform az együttműködő robotok piacvezetőjeként eltöltött sokéves tapasztalatunk eredménye.” – mondja Jürgen von Hollen, a Universal Robots elnöke. „Az e-Series-ben szereplő „e” a fő küldetésünket és átfogó termékfilozófiánkat szimbolizálja azzal, hogy új szintre emeljük az emberek lehetőségeit, és ezt az egyszerű használatmódot mindenki számára elérhetővé tesszük.”

 

„A komplex alkalmazásokkal illetve változatos vagy bizonytalan jövőbeli szükségletekkel rendelkező végfelhasználók nagyon jól fognak járni az e-Series platformjával és az egyedi Universal Robots+ ökoszisztémával, hiszen a vállalkozásuk a szükségleteik változásával párhuzamosan fog növekedni.” – folytatja Von Hollen. „Megadjuk a lehetőséget az innovatív felhasználóknak, hogy rendkívül gyorsan adjanak hozzá automatizációs technológiát a folyamataikhoz annak érdekében, hogy maximalizálják a versenyelőnyüket.”

 

„A globális kobotpiac a becslések szerint az elkövetkező években is az ipari automatizálás egyik mozgatórugója lesz. Az e-Series-szel várakozásaim szerint a Universal Robots tovább fogja erősíteni piacvezető pozícióját. Ez azonban csak akkor valósulhat meg, ha technológiailag mindig egy lépéssel előrébb járunk. Ezért hoztuk létre az e-Series-t is.” – mondta a Universal Robots elnöke. Az új fejlesztés szerves részét képezi a Universal Robots+ és a Universal Robots Academy online képzési program, amelyek az e-Series platformot hivatottak támogatni.

 

A Universal Robots azonnal megkezdi az e-Series árusítását, és a tervek szerint 2018. augusztus 1-től a kiszállítás is elindul.

 

A Universal Robots-t az Automatica kiállításon a B4 pavilon 303-as standjánál találják az érdeklődők.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01