A Fujitsu új szolgáltatói programot indít az EMEIA-régióban
A Fujitsu elindítja új EMEIA-régióbeli szolgáltatói programját. A partnerek részére és bevonásukkal kidolgozott új program arra a hosszabb távú változási folyamatra reagál, amelynek során a különféle méretű ügyfelek a termékközpontú szemlélet irányából a szolgáltatásként nyújtott IT (IT-as-service) koncepció felé mozdulnak el. Ezt figyelembe véve a Fujitsu partnerkapcsolat építésére törekszik az üzleti modelljeiket a változásokhoz igazító szolgáltatókkal.
Az IDC kutatócég szerint* az IT-költés egyre nagyobb hányada terelődik a nagyvállalatoktól a szolgáltatók felé. A Fujitsu mindent megtesz azért, hogy segítsen a szolgáltatóknak boldogulni ezen a piacon azáltal, hogy kínálatukat a szolgáltatásintegráción keresztül megkülönböztetik a versenytársak megoldásaitól. A Fujitsu új szolgáltatói programja kiiktatja a váltásban rejlő potenciális kihívások kockázatait, segítséget nyújt a szolgáltatóknak a hiperskálázható felhők üzemeltetőivel való sikeresebb versenyzéshez, valamint az egyre égetőbb IT-szakemberhiány kezeléséhez. A Fujitsu kétféle felhőszerű beszerzési modellt kínál a szolgáltatók eltérő kockázati profiljaihoz: egy „növekedési” és egy „kockázatmentes” lehetőséget.
„A szolgáltatói piacon éles a verseny, és ahhoz, hogy a vállalatok a jövőben is boldoguljanak és sikeresen versenyezzenek, szolgáltatásintegrátorrá kell válniuk. A folyamat kockázatainak kiiktatása érdekében a Fujitsu szolgáltatói programja biztosítja számukra a stresszmentes váltáshoz szükséges kiváló infrastruktúrát, globális szakértelmet és innovációs hátteret. Ennek birtokában partnereinkkel közösen, ‘co-creation’ szemlélettel tudjuk megalkotni az ügyfeleknek szánt ’as-a-service’ megoldásokat. Rugalmas modellünknek köszönhetően partnereink arra összpontosíthatnak, ami leginkább hozzásegíti ügyfeleiket a sikeres működéshez” – nyilatkozta Rüdiger Frickenschmidt, a Fujitsu szolgáltatási üzletágért és IoT-ért felelős vezetője az EMEIA-régióban.
A Fujitsu új szolgáltatói programjának fontos eleme, hogy a hangsúlyt a termékekről a közösen megalkotott, következő generációs ‘as-a-service’ ügyfélmegoldásokra helyezi. Ez a szemlélet egyszerre aknázza ki a piacvezető menedzselt szolgáltatóként is működő Fujitsu és az xSP partnerek (távközlési hátterű menedzselt szolgáltatók, co-location szolgáltatók és a Fujitsu SELECT Partner Program tagjai) szerteágazó szakértelmét.
Mind a szolgáltatók, mind pedig ügyfeleik számára előnyös az üzleti növekedéshez rugalmasan igazodó, rugalmas IT-infrastruktúra kialakítása. A használatalapú (pay-as-you-use) fizetési modell csökkenti az informatikai infrastruktúra-beruházások tőkeigényét, és lehetővé teszi a drága hardvereszközök mérlegen kívüli kezelését. Az ügyfelek számára a kockázat is kisebb, mivel nem kell lekötniük magukat egyetlen technológia mellett, kevésbé áll fenn az eszközök avulásának veszélye, és a modern technológia használatának köszönhetően az ütemezett és váratlan leállások időtartama is csökken. A szolgáltatók könnyebben megfelelnek az SLA-követelményeknek, és elkerülhetik a megfelelés hiánya miatti bírságokat. Ezen túlmenően az új technológiákra való átállás csökkenti a hibák előfordulását, és lehetővé teszi a szerviz, a karbantartás, a frissítések, valamint a technikai személyzetet érintő toborzás és oktatás kiszervezését.
A program három kategóriára oszlik: alkalmazások és adatok, hibrid infrastruktúra és következő generációs megoldások. Az alkalmazások terén lehetőség nyílik például az adatbiztonság menedzselésének modernizálására vagy multi-tenant SAP-környezet üzemeltetésére. A hibrid kategóriában feladat lehet több helyben telepített és felhőkörnyezet üzemeltetése, alkalmazásáruház-jellegű kiszolgálás biztosítása több felhőből, vagy az „edge” szolgáltatás kiterjesztése az ügyfelek telephelyeire. A következő generációs megoldások kategóriájában lehetőség nyílik a Fujitsu kvantumtechnológia által inspirált, fejlett Digital Annealer architektúrájára épülő vertikális rendszerek közös kidolgozására.
„A Fujitsu új szolgáltatói kezdeményezésének köszönhetően egy órán belül tudunk speciálisan testre szabott, új szervereket ügyfeleink rendelkezésére bocsátani. A Fujitsu segít biztosítani azt a gyorsaságot és rugalmasságot, amellyel a piac élvonalában maradhatunk” – mutatott rá Dirk Vromans, a Fujitsu egyik hollandiai xSP partnere, a WorldStream technológiai vezérigazgató-helyettese.
___________
* Az IDC sajtóközleménye, 2017. november 30.: https://www.idc.com/url.do?url=/includes/pdf_download.jsp?containerId=prEMEA43262117&position=6
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu díjazta legkiválóbb hazai partnereit a SELECT Partner Program keretében
- Microsoft mennyiségi licencértékesítés a Tech Data-nál
- A jó szereposztás nem csak a moziban fontos
- Az internethez csatlakoztatott eszközök a szakértelmet is közelebb hozzák
- Mivel nyerhető meg az informatikai háború?
- A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket
- A Fujitsu diktálja a tempót a virtualizált scale-out SAP HANA rendszereknél
- Idén is sláger a konténer
- Ember és robot együtt dolgozik a Fujitsu és a KUKA közös projektjében
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával segíti a terhességi cukorbetegség kezelését
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.