Félmillió fejlesztő örülhet
A bejelentés része a Cisco azon törekvésének, hogy nyitott és programozható platformot hozzon létre, amely a hálózatok egészét átfogja, a campustól az adatközpontokig, a fiókirodáktól a peremhálózatokig. A Cisco 500 000 fejlesztő, 60 000 partner és 3 millió hálózati mérnök számára teszi lehetővé, hogy fejlesztéseiket erre a nyitott hálózati platformra alapozzák.
A szándék alapú hálózatok koncepciója alapjaiban tér el a hagyományos, manuális beállításokat igénylő, időigényes módszerektől. A modern hálózatok képesek az üzleti célokat értelmezni, hálózati szabályokká alakítani, majd a teljes infrastruktúrán automatizáltan alkalmazni.
DNA Center platform
A Cisco új fejlesztői eszközökkel és nyitott alkalmazásprogramozási felülettel (API) bővíti Cisco DNA Center megoldását. A hálózati szintű API-k révén a Cisco lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy egyszerűen programozhassák a rendszert, felhasználva a hálózat által biztosított elemzéseket és adatokat.
A DNA Center új API felületének legfontosabb funkciói:
- A hálózati intelligencia beemelése az üzleti folyamatokba: A DNA Center lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy a szándék alapú API-k használatával egyetlen rendszerként programozzák a hálózatot.
- Automatizált IT folyamatok: A DNA Center révén a hálózati adminisztrátorok szoftveres adapterekkel automatizálhatják az IT-rendszerek folyamatait.
- A több gyártó megoldásaiból álló hálózatok kezelése: A DNA Center rugalmassága lehetővé teszi a fejlesztőknek és a partnereknek, hogy egy szoftverfejlesztő készleten (SDK) keresztül, egyetlen rendszerként kezeljék a több gyártó megoldásait alkalmazó hálózatokat.
A Cisco DNA center platformját már 15 partner alkalmazza.
Félmillió fejlesztő
A Cisco DevNet fejlesztői közössége meghaladta az 500 000 tagot.
A Cisco három új fejlesztői kezdeményezést jelentett be:
- A DevNet Ecosystem Exchange. Az online portál már több mint 1 300 megoldást tartalmaz.
- A DevNet Code Exchange, ahol a fejlesztők elérhetik és megoszthatják az újgenerációs alkalmazások gyors fejlesztéséhez szükséges szoftvereket. A mintakódok, illesztőprogramok, eszközök és SDK-k ellenőrzött listája a GitHub-on érhető el.
- A DevNet DNA Developer Center egy egyablakos rendszer (one-stop-shop) a fejlesztők számára, információkkal, esettanulmányokkal és tananyagokkal.
Elérhetőség, szolgáltatások és támogatás
- Az új DNA Center funkciók 2018 nyarától válnak elérhetővé.
- A DevNet's Ecosystem Exchange, a Code Exchange és DNA Developer Center már elérhető.
- A Cisco és partnerei teljes körű szolgáltatásokat nyújtanak az ügyfeleknek a szándék alapú hálózatokhoz való zökkenőmentes csatlakozáshoz.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent a Cisco előrejelzése a mobil adatforgalom alakulásáról
- Technológia és geológia kéz a kézben
- A Cisco új email biztonsági és végpontvédelmi megoldásokat mutatott be
- A Cisco közzétette éves kiberbiztonsági jelentését
- A Cisco új innovációkat jelentett be a szándék alapú hálózatokhoz
- Cisco: 6 technológiai trend 2018-ra és a rákövetkező évekre
- 1 milliárd dolláros finanszírozási programot indít a Cisco okosvárosoknak
- 20 éves a Cisco Hálózati Akadémia
- A Cisco UCS szerverek már több mint 60.000 ügyfelet szolgálnak ki
- Cisco évközi kiberbiztonsági jelentés: zsarolás helyett rombolás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.