A Getronics megvásárolta a Pomeroy-t

forrás: Prím Online, 2018. július 12. 15:49

A Getronics sikeres akvizíció keretében megvásárolta a Pomeroy-t, az USA digitális munkahelyi átalakulásának egyik piacvezető szolgáltatóját. A stratégiai akvizícióval a Getronics megszilárdította pozícióját a globális ICT szolgáltatók piacán, kiszélesített szolgáltatásokat és kiemelkedő ügyfélélményt kínálva. A Getronics tulajdonosa a Bottega InvestCo S.à r.l., melynek alapítója és főrészvényese a brazil-amerikai vállalkozó Nana Baffour, a Getronics csoport elnök-vezérigazgatója.

Az akvizíció révén kibővült – mintegy 1,3 milliárd USD összevont árbevételű – Getronics vállalat meghatározó globális szereplővé válik a menedzselt digitális munkahelyek, az alkalmazások, az iparág-specifikus szoftvermegoldások, a multi-cloud menedzsment és az egységesített kommunikáció területén. A Getronics 23 országban van jelen világszerte, és több mint 110 országot fed le a Global Workspace Alliance révén (GWA, Globális Munkahelyi Szövetség). A vállalat tovább folytatja helyi ügyfélkapcsolatainak erősítését és a jövőben is lokális megoldásokat kínál, a legnagyobb globális ICT szolgáltatók bevonásával támogatva.

 

A Getronics több mint 130 éves történetre tekinthet vissza, és ma a digitális átalakulást támogató megoldások vezető európai szállítója. A Pomeroy erőforrásaival és magas szintű szaktudásával a Getronics tovább erősíti és szélesíti portfólióját a munkahelyek digitális átalakulása, az infrastruktúra-optimalizálás, a hálózati és adatközpont-szolgáltatások területén. A Pomeroy felvásárlása lehetővé teszi, hogy a Getronics a vállalatok digitális átalakulását támogató globális szolgáltatásait kiterjessze az észak-amerikai piacra is, mivel a Pomeroy szolgáltatásaival lefedi az egész USA-t, ideértve egyetemi campusok IT infrastruktúráit ugyanúgy, mint a kereskedelem, az egészségügy, a pénzügyi intézmények, a gyártó és szolgáltató szektor kiterjedt IT rendszereit. 

 

„Nagyon elégedettek vagyunk a Pomeroy sikeres akvizíciójával. Összevont árbevételünk így eléri az 1,3 milliárd dollárt, amivel az eredetileg tervezetthez képest két évvel korábban sikerült megvalósítanunk a kitűzött célt, hogy a Getronics-ot ’milliárd dolláros’ vállalattá tegyük” – mondta el Nana Baffour, a Getronics csoport elnök-vezérigazgatója. „Mindez visszaigazolja víziónk helyességét és azt a munkát, amit elkötelezett csapatunkkal és pénzügyi partnereinkkel közösen a sikerért megtettünk. Mostantól arra koncentrálunk, hogy ebben az új felállásban még több hozzáadott értéket és még jobb ügyfélélményt tudjunk nyújtani. Működésünket ezzel a lépéssel globálisan is megerősítettük: Brazíliától Szingapúrig, Spanyolországtól az Egyesült Államokig és Kanadáig, immár több mint 9000 alkalmazottal 2800 aktív ügyfelet szolgálunk ki. Ezzel a nagyságrenddel lehetővé válik azon törekvésünk megvalósítása, hogy a Getronics a vállalatok meghatározó üzleti partnere legyen a digitális átmenet során a legfrissebb technológiák segítségével” – összegezte Nana Baffour. 

 

„Ez az akvizíció nagyszerű fejlemény és kivételes kombináció az ügyfeleink számára” – hangsúlyozta Brian Robinson, a Pomeroy jelenlegi vezérigazgatója (CEO) és az újonnan összevont vállalat pénzügyi igazgatója (CFO). „A Getronics globális tapasztalata még vonzóbb hozzáadott értéket jelent majd észak-amerikai ügyfeleink számára. Készülünk a Getronics applikációinak, felhőalapú és egységesített kommunikációs megoldásainak bevezetésére is, melyekkel támogatni tudjuk ügyfeleinket üzleti folyamataik digitális átalakításában, méghozzá a legkorszerűbb digitális eszközök segítségével, melyek a jövő munkahelyének részét képezik” – tette hozzá Brian Robinson.  

 

A Pomeroy akvizíciója 815 millió USD értékű finanszírozási és tőkeemelési tranzakció révén jött létre. Az elsődleges finanszírozást 550 millió USD összegben a CPPIB Credit Investments Inc. (amely a Canada Pension Plan Investment Board teljes tulajdonú cége), továbbá a Permira Debt Managers és a White Oak Global Advisors, LLC nyújtották.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01