Hálózatfejlesztés és magas szintű ügyfélkiszolgálás a DIGI Csoportnál
2018 júniusától a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. az Invitel Távközlési Zrt. megvásárlásával új struktúrában folytatja tovább tevékenységét. A felvásárlás átrendezte az erőviszonyokat a hazai távközlési piacon. A DIGI Csoport átvette az első helyet a hazai műsorterjesztési szegmensben, az internet- és hangszolgáltatások területén pedig a második legnagyobb szolgáltatóvá vált.
Az Invitel megvásárlásával a DIGI Csoport újabb komoly piaci pozícióra tett szert Magyarországon, szolgáltatási területe és ügyfélköre is számottevően bővült. A társaság 30,4 %-os részesedésével jelenleg első helyen áll a magyarországi teljes televízió piacon, a vezetékes szélessávú internet- és telefonszolgáltatások területén pedig 24,8, illetve 22,7 %-os részesedésével a második helyre lépett a szolgáltatók közötti versenyben.
Folyamatos fejlesztések az ügyfelek minőségi kiszolgálásáért
A DIGI Csoport már több mint 1,2 millió ügyfelet szolgál ki Magyarországon. A társaság kiemelt célja, hogy minél előbb egységesítse szolgáltatás portfolióját, ennek érdekében már június elejétől elindították az informatikai- és kommunikációs platformok összehangolását. A DIGI jelentős erőforrásokat fordít arra, hogy kedvező ár-érték arányú szolgáltatásait a lakosság lehető legnagyobb részének elérhetővé tegye.
Hálózatépítés és modernizáció
A DIGI Csoport elkötelezett az ügyfelek magasszintű kiszolgálása iránt, és arra törekszik, hogy folyamatosan növelje a szolgáltatási területén található, nagy sávszélességű technológiával lefedett háztartások számát. A gyors, stabil internet- és a minőségi televíziószolgáltatások nyújtásának elengedhetetlen feltétele a modern, jövőálló hálózat kiépítése. A DIGI Csoport ezért – folytatva eddigi stratégiáját – a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a hálózatfejlesztéseire.
Kapcsolódó cikkek
- A SES-12 elindult a pályája felé a SpaceX Falcon 9-es rakétáján
- A DIGI célja, hogy minden előfizetője egységesen 1000 Mbit/s internetelérést kapjon
- A Telekom decemberben kódolatlanul elérhetővé teszi a Food Network csatornát
- Az Invitel állásfoglalása az NMHH közlemény kapcsán
- Három aktuális hatósági hír a hírközlési piacról
- Élőben sugározták az adást az ASTRA műholdon keresztül az LG OLED TV-kre
- Hét aktuális jogszabályváltozás az NMHH-nál
- Újabb 100 ezer háztartásban, már az Invitelnél is látható lesz a Sláger TV
- NMHH: Való Világ-barométerrel az aggályos tartalmak tudatosításáért
- Kódolatlan hetek a VIASAT3 csatornán!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.