A Xerox Workplace Solutions szolgáltatása támogatja a mobilitást és a nyomtatásmenedzsmentet
A vállalkozások működésének legfontosabb kérdései között napjainkban már a mobilitás és a biztonság összehangolása is szerepel. A Xerox erre olyan megoldást dolgozott ki, amely az eszközöket és adatokat egyaránt védi, miközben hatékonyabb költségellenőrzést is biztosít.
A Xerox Workplace Solutions a nyomtatásmenedzsmentre és mobilitásra kínál megoldást felhőalapú és helyi szerver verziók esetén egyaránt. Ideális választás azon vállalatok számára, amelyek nyomtatókból és multifunkciós eszközökből álló flottát üzemeltetnek, mivel a Xerox szolgáltatásával az eszközök mindig kapcsolatban lehetnek a felhasználókkal anélkül, hogy ez veszélyeztetné a kényelmet, biztonságot és a költséghatékonyságot.
„A Xerox Workplace Solutions kifejlesztésével naprakész biztonsági és mobilitási megoldásokat nyújtunk ügyfeleinknek, miközben segítjük őket a nyomtatási költségek csökkentésében is” – mondta Tracey Koziol, a Xerox Workplace Solutions Business Group senior alelnöke.
Biztonsággal kapcsolatos funkciók
A Xerox Workplace Solutions a mobiltelefonról történő nyomtatáson túl két innovatív biztonsági megoldást kínál az adatok és az eszközök védelme érdekében:
- Content Security, amely fokozott biztonsági eljárást jelent és védi a vállalat szellemi tulajdonát azáltal, hogy ellenőrzi a nyomtatott, másolt és szkennelt tartalmakat. Új szintre emeli a biztonságot azáltal, hogy automatikusan értesíti a dokumentumok tulajdonosát és a rendszergazdát, ha érzékeny információt nyomtatnak ki vagy osztanak meg. Ez a funkció azon szervezetek számára fontos különösen, amelyeknél rendszeresen használnak érzékeny, illetve bizalmas információkat.
- A Mobile Phone Unlock kényelmes és költséghatékony megoldást biztosít azáltal, hogy a felhasználók a mobil eszközökön is hozzáférhetnek a Xerox AltaLink és VersaLink nyomtatókhoz. Ezzel elkerülhető a drága kártyaolvasók és a hozzájuk tartozó kártyák használata. A felhasználók a telefonjukra telepített Xerox Print Portal alkalmazáson, valamint a nyomtató kezelőfelületébe épített Near Field Communication szolgáltatáson keresztül azonosíthatják magukat. A legtöbb mobileszköz a Xerox nyomtatók felhasználói felületén található QR-kódok beolvasásával is képes a hitelesítésre.
A Xerox Workplace Solutions portfolió kiegészítő funkciói a következőket tartalmazzák:
- A riportoláshoz kialakított kezelőfelület lehetővé teszi az eszközhasználat és a költségek jobb megértését a hálózati nyomtatási statisztikák összevonásával, amely az elemzéshez és a felügyelethez egyaránt elérhető.
- Az alapvető nyomtatási szabályok korlátozzák a hozzáférést az eszközhöz, illetve a szolgáltatásokhoz felhasználói- vagy csoportszinten, növelve a költségellenőrzési lehetőségeket. A rendszergazda például korlátozhatja a nyomtatóhoz való hozzáférést munkaidőn kívül.
- Alacsonyabb költségű nyomtatási lehetőség a mobil dokumentumok nyomtatási formátumra történő konvertálásával.
Kapcsolódó cikkek
- Fejlett kártevők elleni mobilvédelmet fejlesztett ki a Kaspersky Lab
- Bekapcsolva hagyott fejlesztői beállítás miatt támadhat az androidos féreg
- Hat lépés elég az online biztonsági kockázatok csökkentéséhez
- Eljött a digitális nyomdatermékeknél is az irizáló színek és speciális díszítések világa
- A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése
- Amerikában 2020-ra a mobil munkavállalók lesznek többségben
- A Xerox és az EFI együttműködése a nyomtatás következő generációjának alapjait teremti meg
- A Check Point teljeskörű Gen V cyber-védelmi megoldása a felhők számára: CloudGuard
- Vegyes környezet, egységes védelem
- A Xerox nyomtatói már értik az emberi beszédet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.