Az új SUSE CaaS Platformmal még könnyebben kiaknázhatók a konténerek lehetőségei
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a SUSE CaaS (Container as a Service) Platform 3. A komplett, nagyvállalati felhasználásra szánt felügyeleti platform megkönnyíti a legnépszerűbb konténermenedzsment megoldás, a Kubernetes használatát, valamint lehetővé teszi az alkalmazásfejlesztő és a DevOps csapatok számára a konténeralapú alkalmazások és szolgáltatások egyszerűbb bevezetését, üzemeltetését és skálázását.
„Egyre több vállalat fontolgatja konténerek használatát, mivel ez a technológia elősegíti a DevOps megközelítés alkalmazását, emellett a szoftveresen vezérelt infrastruktúra kiépítésének is megfelelő alapköve lehet. Számos szervezet azonban nehézkesnek találja a konténerek, illetve a felügyeletükhöz használható eszközök, így például a Kubernetes bevezetését. Ebben nyújt segítséget a SUSE Container as a Service Platform, amely nagyvállalati szintű támogatást kínál, és megkönnyíti a Kubernetes telepítését és használatát, ezért ideális választás minden olyan cég számára, amely szeretné kihasználni a konténerek nyújtotta lehetőségeket” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési igazgatója.
A SUSE CaaS Platform előnyeit bemutató videó:
A SUSE CaaS Platform vállalati szintű támogatást kínál a Kubernetes konténerfelügyeleti eszköz használatához, valamint a konténerek kiosztáshoz, menedzseléséhez és skálázásához. A megoldás emellett a biztonság fenntartásához is hozzájárul, mivel garantálja többek között, hogy a fejlesztők csak naprakész, biztonsági résektől mentes konténereket alkalmazhassanak.
A SUSE CaaS Platform 3 a következő előnyöket kínálja az ügyfelek számára:
- Adatközponti integrációval és fürt-újrakonfigurálással bővíti a klaszterek optimalizálásának lehetőségeit. Ennek köszönhetően az új fürtök a későbbiekben jól skálázható, rendkívül magas rendelkezésre állási szintű környezetté alakíthatók. A megoldás továbbá egyszerűsíti a Kubernetes környezet kialakítását a nyilvános és privátfelhős tárolók szorosabb integrálásával, illetve a terhelések automatikus elosztásával. Az új SUSE toolchain-modullal pedig az ügyfelek egyedileg is konfigurálhatják a konténerek futtatásához kialakított MicroOS operációs rendszert.
- A helyi konténernyilvántartás (container registry) lehetővé teszi a konténerképek hatékonyabb és biztonságosabb kezelését. Az ügyfeleknek egyszer kell letölteniük a konténerképet a külső nyilvántartásból, majd elmenthetik a másolatát a helyi nyilvántartásba, ahonnan az összes csomóponttal megoszthatják a fürtön belül. Azzal, hogy a külső nyilvántartás helyett egy belső proxyhoz csatlakoznak, és a helyi gyorsítótárból végzik a letöltést a távoli szerver helyett, magasabb szintű biztonságot és teljesítményt élvezhetnek, amikor a fürtön belüli csomópont lehívja a megbízható képet a helyi nyilvántartásból. A SUSE CaaS Platform 3 emellett kifejezetten a Kuberneteshez tervezett, kis erőforrásigényű CRI-O konténer futásidővel dolgozik.
- A Kubernetes Apps Workloads API egyszerűsíti a hosszú ideig futó szolgáltatások telepítését és kezelését. Az API a gyakori folyamatok (önjavítás, skálázás, frissítés, megszüntetés) összehangolását is segíti.
A SUSE CaaS Platform 3 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: https://www.suse.com/products/caas-platform/
Kapcsolódó cikkek
- SUSE Linux Enterprise 15: felkészülés a szoftveresen vezérelt jövőre
- Minden eddiginél egyszerűbb válasz az adatrobbanás problémájára
- Már konténerre is lehet bizonyítványt szerezni
- SUSE OpenStack Cloud 8: szoftveresen vezérelt infrastruktúrát mindenkinek!
- Idén is sláger a konténer
- A 4 legnagyobb kihívás a vállalati adattárolásban
- SUSE-felmérés az átalakuló informatikáról
- Tiszta nyíltság, fél egészség
- Építsük ma a holnap adatközpontjait!
- Alkalmazásfejlesztés 2.0: konténerekkel egyszerűbben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.