A Nebulával a kisvállalkozások licencdíj fizetése nélkül állhatnak át a felhőalapú menedzsmentre

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 2. 15:17

A Zyxel bejelentette a licenszdíj fizetése nélkül is elérhető Nebula platformját, amivel gyorsan, biztonságosan és hatékonyan kezelhető a kis- és középvállalkozások hálózati menedzsmentje.

A két éve elindított Nebula egy olyan 100% felhőalapú hálózati és menedzsment megoldás, amellyel központilag, távolról menedzselhetjük vezetékes, vezeték nélküli és biztonsági eszközeinket, készülékeinket. A kompatibilis eszközök köre folyamatosan bővül, és jelenleg 16 terméket tartalmaz: nyolc hozzáférési pont, öt switch és három biztonsági átjáró tartozik a Nebula családba. 

 

Hello felhő alapú hálózat, viszlát éves díjfizetés 

“A Nebula bevezetése óta azt vettük észre, hogy rengeteg kisvállalkozás nem teheti meg, hogy átálljon a felhő alapú hálózati infrastruktúrára” – mondta el Treso Tamás, a Zyxel Magyarország vezetője. „Attól tartanak, hogy a hardveres beruházások mellett egyre magasabb licenszdíjakat kell fizetniük minden évben ahhoz, hogy használhassák a rendszert. A megfizethető kompatibilis hardverek és az ingyenes licensz most megoldja ezt a problémát” – tette hozzá.

 

Az ingyenesen hozzáférhető szolgáltatás nem megy a minőség rovására sem: a böngészőalapú Nebula Irányítóközponton (NCC) keresztül kezelhető menedzsment az elemzési eszközök széles körét tartalmazza, mint például a forgalom részletezése, vagy a telephelyek beállításai. A rendszergazdáknak pedig rendelkezésre áll a Professzionális Csomag licensz is, amiben áttekinthetik a hálózat topológiáját, megtekinthetik az összefoglaló riportokat, megváltoztathatják a belépési adatokat, illetve közvetlenül, online is feltehetik a kérdéseiket az NCC ügyfélszolgálati csapatának. A következő frissítéssel további funkciók kerülnek a rendszerbe, mint például a konfiguráció klónozás vagy a VPN topológia.

 

 

Optimalizált interfész a könnyebb munkáért 

Az NCC új felülete a kezdőoldallal indul, ahol a felhasználók egy egyszerű belépési opciót találnak: kétfaktoros hitelesítés a biztonság érdekében, vagy útmutató az első belépés előtt. Belépés után az interfész egy letisztult és felhasználóbarát élményt nyújt. Az új telepítési folyamat varázslóján keresztül hozzáadhatunk eszközöket, gyorsan létrehozhatunk WiFi hozzáférést a vendégek számára, és perceken belül elkezdhetjük menedzselni a hálózatot, miközben az új vezérlőpulton azonnal áttekinthető lesz az összes hozzáférési pont és vezeték nélküli kliens. 

 

Az új Biztonsági Csomag bevezetése 

A Nebula frissítése nem csupán a telepítésre és a menedzsmentre terjed ki. Az új Biztonsági Csomag háromszintű védelmet nyújt a hálózatok számára, és minden Nebula Biztonsági Átjáró felhasználó ajándékba kap egy egyéves előfizetést. Emellett az átjáró IDP szolgáltatás felhasználóinak is ingyenes frissítés jár. A csomag elsőszámú pillére az IDP (Behatolás érzékelés és megelőzés) funkció, ami proaktívan beazonosítja, elhárítja a behatolási kísérleteket, és rangsorolja, szűkíti, blokkolja az alkalmazásokat a produktivitás növelése és a sávszélesség korlátozásának elkerülésére. A második fontos funkció a tartalomszűrés, olyan eszközökkel, mint az URL és HTTPS domain szűrés, a rosszindulatú és nem megfelelő oldalak hozzáférésének megakadályozására. A harmadik pillér az antivírus szolgáltatás, ami a kártevők elleni védelem bástyájaként szolgál. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01