Új mesterségesintelligencia-laboratóriumot hozott létre Észak-Amerikában az LG
A mesterséges intelligencia (AI) fejlesztésének globális szinten is fontos szereplője, az LG Electronics (LG) akadémiai és startup-partnereivel együttműködve új AI-laboratóriumot hozott létre Észak-Amerikában. A vállalat emellett új kutatási partnerségre lépett a Torontói Egyetemmel is.
Az LG ezen a héten nyitja meg új AI-laboratóriumának kapuit Kanadában, amely a kaliforniai Szilíciumvölgyben nemrégiben kibővített LG AI-laboratóriumának új egysége. A mesterséges intelligencia a vállalat jövőbeni növekedésének kulcsfontosságú motorja, az észak-amerikai laboratóriumok pedig tovább bővítik az LG globális kutatási kapacitásait, hiszen a vállalat már Dél-Koreában, Indiában és Oroszországban is jelen van hasonló létesítményeivel.
Ezzel egyidőben az LG új kutatási partnerségre lép a mesterséges intelligencia és a gépi mélytanulás területén szerzett szakértelméről világszerte ismert és elismert Torontói Egyetemmel.
„A mesterséges intelligencia hamarosan mindannyiunk életében jelen lesz, átformálva azt, ahogyan élünk, dolgozunk és játszunk” — mondta Dr. I.P. Park, az LG Electronics elnöke és technológiai vezetője. „Az AI korai implementálása a mai összekapcsolt eszközökben megalapozza a jövő okosvárosait, okosotthonait, okos üzleti megoldásait és okoseszközeit, továbbá olyan fejlődési lehetőségeknek mutat irányt, melyekről ma még álmodni sem mernénk.”
A Torontói Egyetemmel létrejött ötéves, több millió dolláros kutatási együttműködésben az LG saját, „nyitott platformok, nyitott együttműködések és nyitott összekapcsolhatóság” stratégiájára építve bővíti AI-ökoszisztémáját. Az új laboratórium a Torontói Egyetem kutatóinak szakértelmére épít, akiknek immár lehetőségük nyílik együtt dolgozni az LG folyamatosan növekvő amerikai és kanadai kutatás-fejlesztési csapataival a mesterséges intelligencia területén. Ezt az együttműködést kiegészítve az LG további befektetéseket és együttműködéseket tervez az észak-amerikai startup vállalatok körében.
Dr. Park hozzátette: „A gépi mélytanuláson alapuló AI-megoldások forradalmasítani fogják viszonyulásunkat a körülöttünk lévő világhoz, új és zökkenőmentes módokon, olyan kontextuális adatokat felhasználva, mint például a biometrikus adatok, az érzelmek, a gesztusok és a hang.” A vezető az LG AI-stratégiájának három legfőbb pillérét is bemutatta:
„Az első pillér a képesség arra, hogy idővel fejlődjenek a készülékek, azaz minél többet használjuk őket, annál inkább megismerik a felhasználók egyedi igényeit. A második a képesség a mesterséges intelligencia integrálására több ponton, mellyel gördülékeny, egységes felhasználói élményt kínálhatunk a teljes LG termékkínálatunkban, az összekapcsolható eszközöktől és televízióktól az összekapcsolható autókig és okostelefonokig. A harmadik a nyitottság: stratégiánk, hogy a legjobb AI-élményt nyújtjuk az LG vásárlói számára, kihasználva piacvezető partnereink minket kiegészítő tudását és képességeit a teljes ökoszisztémában” — magyarázta Dr. Park.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- A gépi tanulás lesz a legfontosabb technológia az internet indulása óta
- Hogyan vigyázzunk nyáron a telefonunkra?
- Az emberek 93%-a elfogadná a robotoktól kapott utasításokat a munkahelyén
- Légkondiháború az irodákban
- BTS témájú tartalmak LG okostelefonokon
- Ezeket az elképesztő dolgokat fogja tudni a jövőben a telefonod
- A mesterséges intelligencia garantálja a bevételnövekedést
- Az LG vezetői a ThinQ márkastratégiáról beszélnek az IFA nyitóbeszédében
- A Honor 10 amatőr és a profi fotósok számára egyaránt hasznos lehet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.