150 millió ember munkáját könnyíthetik meg a jövőben a Cisco és a Google Cloud közös megoldásai

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 10. 09:15

A Cisco bejelentette a Google termékeivel integrálható megoldásainak első hullámát. Az egyre szorosabbá váló együttműködés keretében bemutatott megoldások túlmutatnak az ismert funkciók (telefonhívások, e-mailek, dokumentumkezelés) szorosabb integrációján.

A Cisco tapasztalata szerint a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás drámai mértékben változtatják meg a munkafolyamatokat. A két vállalat fejlesztői ezért azon dolgoznak, hogy a Google Cloud Platform AI megoldásait az együttműködéses technológiákban is hasznosíthassák.

 

A Cisco az alábbi bejelentéseket tette a Google Cloud Next rendezvényen:

  • Mesterséges intelligenciával kibővített ügyfélszolgálati megoldás: világszerte több mint 3 millió ügyfél használja a Cisco ügyfélszolgálati szoftvereit. Az együttműködés keretében a Cisco mesterséges intelligenciával bővítette Customer Journey megoldásait az új Google Cloud Contact Center AI eszköze segítségével. A Contact Center AI egy egyszerű, biztonságos és rugalmas megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a gépi tanulás terén kevesebb tapasztalattal rendelkező vállalatok is alkalmazhassanak mesterséges intelligenciát ügyfélszolgálataiknál. Az AI automatikusan ellátja a munkatársakat a hatékony ügyintézéshez szükséges dokumentumokkal, és folyamatosan tanulva egyre relevánsabb információkat biztosít a felhasználók számára.
  • Webex megbeszélések létrehozása a Google Naptárban egyetlen kattintással: A G Suit programcsomag egyik kiegészítője révén a Webex Meeting ikon is elérhetővé válik a Google Naptárban. Egy kattintással lesz beállítható a videós Webex megbeszélés, csak ki kell választani a meghívandó munkatársakat és a virtuális találkozó helyét, a program minden mást elvégez a felhasználó helyett. A Cisco videoeszközök felhasználói egyetlen gombnyomással léphetnek be a megbeszélésbe, de más eszközökről a Chrome böngészőn keresztül is csatlakozhatnak a tárgyaláshoz – mindezt az applikáció letöltése vagy Webex vendégfiók létrehozása nélkül. Bár ezeket az eszközöket két különböző vállalatnál fejlesztették, mégis úgy működnek, mintha eleve integrálták volna őket. A két cég tovább dolgozik azon is, hogy a Google AI megoldásai olyan funkciókban is megjelenhessenek, mint a fordítás, az emlékeztetők és leiratok készítése, valamint a megbeszéltek „kézzel fogható” feladatokra bontása.
  • Cisco hívások és megbeszélések hozzáadása Androidos alkalmazásokhoz: A Webex Teams Android szoftverfejlesztői készlet (SDK) segítségével a fejlesztők egyszerűen építhetnek be Cisco együttműködési funkciókat Androidos alkalmazásaikba. Például az okosszemüvegekhez is hozzáadható a Cisco videomegbeszélés funkciója, amely tovább bővíthető a „lásd, amit én látok” élménnyel.  Távoli területek esetében például az egyik helyszínen tartózkodó szakértők is láthatják ugyanazt, amit a másik egységben dolgozó mérnök, legyen az akár a szárazföldön vagy egy hajón az óceán közepén.
  • A Google Docs, a Táblázatok, a Diák és az Űrlapok használata a Webex Team Spaces megoldásban: A Cisco és a Google célja az egyre terjedő tartalmi együttműködések megkönnyítése a felhasználók számára. A megoldás révén megszűnhetnek a dokumentumok sokszor követhetetlen körbeküldései az egyes szerkesztési körök után – elég egyszer megosztani a dokumentumot, amely bármennyiszer szerkeszthető, alakítható, és a résztvevők mindig a legfrissebb, legjobb verzióval dolgozhatnak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01