Új, tematikus tévécsatornák az Emirates díjnyertes fedélzeti szórakoztató rendszerében

forrás: Prím Online, 2018. szeptember 23. 13:13

A borkedvelők és a gasztronómia szerelmesei élvezhetik a Food Channel és a Wine Channel csatornákat az Emirates díjnyertes fedélzeti szórakoztató rendszerében.

Az Emirates 700 millió dollárt fordított híres fedélzeti étel- és italkínálatának kifejlesztésére és évente 110 millió ételadagot szolgál fel a járatain. Az exkluzív borok és díjnyertes séfek által összeállított menüsorok bemutatására új tematikus tévécsatornákat indított a légitársaság, így repülés közben bepillantást nyerhetünk az italok kiválasztásába, az ételek kifejlesztésébe és elkészítésébe.

 

A Food Channel első két epizódjában például ellátogathatunk az olaszországi Umbriába, ahonnan a légitársaság a Monte Vibianóból származó olívaolajat szerzi be, vagy Sri Lankára, ahol a Dilmah teák válogatásába nyerhetünk bepillantást. De ezen kívül a regionális konyhák ihlette fogások receptjei is megismerhetők, így azokat otthon is elkészíthetik a gasztronómia szerelmesei és a recepteket letölthetik az emirates.com weboldalról is.

 

 

Joost Heymeijer az Emirates Catering alelnöke elmondta: „Minden fedélzeti osztályunk összes utasa számára kiváló étkezési élményt szeretnénk nyújtani. Ételeink elkészítését és boraink kiválasztását rendkívüli részletességgel végezzük. A tematikus csatornák segítségével a nézők megérthetik étel- és italfilozófiánkat, a vendéglátási stratégiánkat és a partnereinkkel való együttműködésünket. Ezen kívül az oktatóvideóink és receptjeink segítségével valami olyan izgalmas dolgot adhatunk, amit az utazás leteltével utasaink haza is vihetnek magukkal. Például, ha egy utasunk a fedélzeten egy olyan kiváló bort ízlelget, mint a 2004-es Château Haut Brion, egy oktatóvideó segítségével jobban megértheti és értékelheti az ital apró sajátosságait, egyedi tulajdonságait. Hasonlóan, ha egy utasunk éppen egy kókuszban pácolt marhabordát fogyasztott el és az ételt otthon is szívesen elkészítené, akkor a fedélzeti ételekről szóló tematikus csatornánkon megtalálhatja a receptet hozzá” – tette hozzá az alelnök.

 

 

A fedélzeti borokról szóló Wine Channel dokumentumfilmjei az Emirates borbeszerzési stratégiáját mutatják be, valamint arról a közvetlen kapcsolatról mesélnek, amit a légitársaság a világ legkiválóbb borkészítőivel ápol. De emellett egy oktatóvideó sorozat is elérhető, amellyel az utasok egy neves borszakértő iránymutatásával nyerhetnek betekintést a borkóstolás, valamint a borkészítés rejtelmeibe. Az Emirates az elmúlt 10 évben kiemelt figyelmet szentelt a borkínálatának fejlesztésére, és ma már naponta több mint 80 féle bort, pezsgőt és portóit szolgálnak fel a légitársaság teljes hálózatában.

 

A fedélzeti ételekről szóló tematikus csatorna itt, a fedélzeti borválogatás csatornája pedig itt érhető el.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól

A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.

2024. november 24. 13:58

Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson

A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.

2024. november 24. 12:02

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.

2024. november 23. 15:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36