Új sales és marketing programmal támogatja partnerei üzleti növekedését a Xerox
A Xerox Global Partner Program 2018. októberétől már Magyarországon is elérhető. A program a Xerox hivatalos partnereit segíti a nagyobb bevétel elérésében, továbbá lehetővé teszi az erősebb, közvetlenebb ügyfélkapcsolatok kiépítését a jelenleg igencsak feltörekvő kis-és középvállalkozások körében.
A Xerox Global Partner Program egy olyan díjnyertes projekt, amely a partnerek számára garantálja, hogy a Xerox globális és regionális kezdeményezéseiből a legtöbbet hozhassák ki, továbbá a résztvevők a helyi Xerox menedzserek marketing támogatását és tanácsadását is igénybe vehetik.
„Az újonnan bevezetett Global Partner Program a legfontosabb eszközünk az üzleti növekedés ösztönzésére, továbbá remekül szemlélteti fejlődő piacaink maximális támogatását” – mondta Dave Dyas, a Xerox Fejlődő piacok szervezet elnöke. „A program mind a régi, mind az új partnereknek megadja a lehetőséget, hogy növeljék a profitjukat és versenyképessé váljanak a piacon.”
A program részletei
A Global Partner Program kialakításakor kiemelten fontos volt, hogy segítsen a jelenlegi partnereknek kiemelkedni a versenytásaik közül, illetve hogy a program hozzáadott értéket jelentsen a már meglévő ügyfélkör számára, és új üzleti lehetőségeket teremtsen. A program széleskörű termék- és szolgáltatási portfoliójával a leendő partnerek számára is kiemelkedő értéket képvisel.
Partneri akkreditációt négy különösen fontos területen lehet szerezni Xerox specializációk biztosításával: Production Print Solutions - Nyomdai Megoldások (Low End és High End), Office Solutions and Applications - Irodai Megoldások és Applikációk, Managed Print Services - Menedzselt Nyomtatási Szolgáltatások és Authorized Service Provider - Hivatalos Szervizpartner. A képzési lehetőségek között továbbá elérhetőek kifejezetten sales partnerek, rendszermérnökök és műszaki kollégák számára összeállított tréningek és oktatási programok is.
A hivatalos partneri engedély megszerzésével, és így a Xerox Partner logó használatával a Xerox, mint márkaérték jól használható a tagsági szintnek és a specializációknak megfelelően. A program viszonteladók és partnerek különböző köreinek egyaránt elérhető, így a monobrandeknek, a Xerox termékeket is forgalmazó multibrand partnereknek, az IT szolgáltatóknak és a hozzáadott értéket képviselő viszonteladóknak is.
„A Global Partner Program az értékesítési partnerekkel való együttműködést helyezi teljesen új alapokra. Az igencsak kibővített eszköztár és az elérhető források olyan hozzáadott értéket jelentenek, melyek nagy versenyelőnyt biztosítanak a piacon.” – mondta Verbán János, a Xerox Magyarország kereskedelmi igazgatója.
Magyarország mellett a program elérhető Latin-Amerikában, Brazíliában, Közép-Amerikában, a Karibi-térségben, a Közel-Keleten, Közép-Kelet-Európában, az eurázsiai országokban, Indiában és Oroszországban is.
Kapcsolódó cikkek
- A mesterséges intelligencia szerepe a jövő nyomtatásában
- A Xerox két terméke is megkapta az InterTech Technology Awards díját
- A Xerox új, költséghatékony monokróm nyomtatókkal segíti a kkv-k működését
- A Xerox Workplace Solutions szolgáltatása támogatja a mobilitást és a nyomtatásmenedzsmentet
- A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében
- Nyomdai digitalizáció felsőfokon
- Hat lépés elég az online biztonsági kockázatok csökkentéséhez
- Hiányszakma: egyre kevesebb a nyomdász is
- Eljött a digitális nyomdatermékeknél is az irizáló színek és speciális díszítések világa
- A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.