Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport
Több mint másfél éves tárgyalássorozatot követően hosszú távú stratégiai együttműködés veszi kezdetét az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport között, amelynek első elemeként közösen fejlesztik és üzemeltetik a „Spíler Extra” videostreaming alkalmazást. A TV2 Csoport egy komplex nemzetközi piacelemzést követően választotta stratégiai partneréül a vállalatot, amely hazánkban élen jár a streaming megoldások területén – jelenleg a Telenor MyTV szolgáltatás technológiai hátterének biztosításával igazolja, hogy világszínvonalú high-tech megoldásokat kínál.
Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport, amelynek első elemeként közösen fejlesztik és üzemeltetik a TV2 Csoport sporttartalmait mobileszközökön is elérhetővé tevő „Spíler Extra” videostreaming alkalmazást – adta hírül az OTT-ONE Nyrt. A most bejelentett megállapodást több mint másfél éves tárgyalássorozat előzte meg.
„Stratégiai célunk, hogy olyan, a videótartalmakhoz és -kiszolgáláshoz kapcsolódó portfóliót építsünk, amely hosszú távon biztosítja a vállalatunk stabil növekedését. Ebben a folyamatban a TV2 Csoporttal való együttműködés újabb fontos mérföldkőnek számít. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a televíziócsatorna egy nemzetközi piacelemzést követően választott minket, ami egyértelműen mutatja a streamingmegoldásaink egyedülálló színvonalát” – mondta a bejelentés kapcsán Májer Bálint, az OTT-ONE Nyrt. vezérigazgatója.
Az elsősorban high-tech biztonságtechnikai megoldásokat fejlesztő tőzsdei vállalat tevékenységében a videótartalom és -kiszolgálás jelentősége mind az árbevétel, mind a szolgáltatásfejlesztés tekintetében meghatározó. A vállalat immár három éve a Telenor MyTV szolgáltatás technológiai hátterének biztosításával szolgálja ki nemzetközi összevetésben is kimagasló minőségben a telekommunikációs vállalatot, valamint annak felhasználóit. Ami a jövőt illeti, hamarosan egy újabb nemzetközi nagyvállalattal valósulhat meg közös együttműködés ugyancsak a videótartalom-szolgáltatás területén.
„A legjobban működő streamingmegoldások világszerte a sporttartalmakhoz kötődnek, ennek megfelelően úgy látjuk, hogy a TV2 Csoportnak nem csak a közvetítési, de a sporttartalmakhoz kapcsolódó monetizációs lehetőségei is bővülnek. Így az együttműködés nem csak a részvénytársaságunk, de a televíziócsatorna számára is stratégiai jelentőségű lehet” – tette hozzá Májer Bálint, az OTT-ONE Nyrt. vezérigazgatója.
Az OTT-ONE Nyrt. folyamatosan fejleszti egyedülálló, az aktuális igényeknek megfelelően rugalmasan alakítható, komplett és integrált streaming-szolgáltatásait, amelyek értékesítését az e-learning és e-sport területén is megkezdték.
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködik a programozó iskola és a tévécsatorna
- Nemzetközi cégtől kapott megbízást a MOTIMENT
- Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé
- Megháromszorozta árbevételét az OTT-ONE Nyrt. az év első felében
- Bemutatkoznak a mobilszörnyek – II. rész
- A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében
- Két hétig ingyen nézhető a Mozi+ csatorna
- Minket figyelnek a mobilkészülékeink – derül ki a Kaspersky Lab elemzéséből
- BYOD okosan: a júzer is jóllakik, a biztonság is megmarad
- Az ABB együttműködésre lépett a Tigoval
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.