Két piacvezető játékfejlesztő céggel kötött stratégiai partnerséget a Honor Play

forrás: Prím Online, 2018. október 16. 17:11

A Honor, a fiatal, trendszetter, innovatív okostelefon e-brand stratégiai partnerséget kötött a PUBG Corp.-al és a GAMELOFT-tal, a két piacvezető játékfejlesztő céggel. A Honor, valamint a PUBG MOBILE és az Asphalt 9: Legends forradalmasítja a mobiltelefonos játékvilágot. 

Augusztus 30-án indult útjára a Honor Play, példátlan sebességgel és teljesítménnyel, fokozott grafikai minőséggel, hosszabb akkumulátor élettartammal, valamint rendkívül izgalmas játékélménnyel. 

 

Túlélés a PUBG MOBILE-ban a Honor Play-jel

A Honor szorosan együttműködik a PUBG MOBILE-lal - ez a világ egyik legjobb taktikai játéka, amelyet a PUBG Corporation fejlesztett ki -, hogy együtt elhozhassák a mindent elsöprő játékélményt a Honor rajongóknak. 

 

 

A gördülékenyebb és kényelmesebb játékélmény érdekében a Honor a PLUG MOBILE-al testre szabja a játék grafikai teljesítményét, közel 39,46-os full frame rate és stabil 0,21%-os jitter arány mellett. A jövőben további együttműködés várható a többi Honor eszközzel és a PUBG MOBILE-al. 

 

A Honor, mint trendszetter márka, büszke arra, hogy a PUBG MOBILE a Honor Play hivatalos gaming partnere. A Trending Game of the Year címet a SXSW Gaming Awards eseményen érdemelte ki és a napi több mint 10 millió aktív felhasználója van. A PUBG MOBILE és a Honor egyaránt izgalmas élményekkel kapcsolja össze a felhasználókat. Ez a partnerség új szintre emeli a játékélményt, mégpedig az újonnan bemutatott Honor Play segítségével. 

 

Nyerj az Asphalt 9: Legendsben a Honor segítségével

A Honor együttműködik az Asphalt 9: Legends-el is – amely az egyik legnépszerűbb, mobilon játszható autós játék (a GAMELOFT fejlesésében) és most a Honor Play-jel karöltve új szintre emelik a játékot. 

 

Az Asphalt 9: Legends együttműködés rengeteg lehetőséget rejt magában, és nem ez az első alkalom, hogy a Honor együttműködik a Gameloft-tal.

 

 

A Honor 5X megjelenése után a két márka együtt indította el az #Asphalt8HonorCup Challenge-t. A Honor View 10 bemutatásakor szintén együttműködött a telefongyártó és a Gameloft, mégpedig a Modern Combat Versus Honor International Series Esports Competition elindításában. Mindkét termék és esemény is hihetetlenül sikeres volt, és kulcsfontosságú szerepet játszottak abban, hogy a Honor ismét, harmadik alkalommal is együttműködjön a Gameloft-tal. 

 

A Honor Play “Game On” pillanatot testesít meg a mobil játékosok számára. A játék testreszabása szinte tökéletes képsebességet és gördülékeny élményt biztosít még a grafikailag intenzív játékmenetek során is. A Histen 3D hangtechnika rendkívül széles, 3D-s hangteret kínál a játékosoknak. Ez a virtuális surround hangzás különböző irányokból érkező, filmes élményt nyújt, ezzel lehetővé téve a játékosok számára, hogy meg tudják határozni az ellenség pontos elhelyezkedését, és minél pontosabb lövést tudjanak leadni. A PUBG MOBILE-ban az AI 4D Smart Shock funkció 30 különböző szituációs rezgést észlel és a közeledő ellenség vagy lőfegyver irányába reagál, így a ravaszt meghúzva a játékos érezheti a “fegyver” mozgását és annak visszacsapódását. A Honor Play hatalmas, 6,3” FullView kijelzővel rendelkezik, kiemelkedő, 19,5:9-es képaránnyal és hatalmas, 3,750mAh akkumulátora van, amely legalább 4,5 óra játékot biztosít. A játékosoknak összességében tehát még élvezetesebb és szórakoztatóbb vizuális élményben lehet részük.

 

A Honor számos más, gaming partnerrel dolgozik együtt, hogy a Honor Play élményét el tudják hozni a játékosoknak. A fent említettek mellett a Honor kiterjeszti a legújabb játéktechnológiájának alkalmazását más népszerű mobil játékokra is. 

 

A Honor Play már Magyarországon is elérhető 119 990 forintos áron. Az IFA 2018 során a Honor Play kilenc díjat kapott a szaksajtótól. Kiérdemelte a “Best of IFA 2018” díjat, ezen kívül pedig a vezető tech lapoktól hat szerkesztői ajánlást is bezsebelt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32