A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében az IDC MarketScape jelentése szerint
Fujitsu a „Vezetők” szegmensében kapott helyet az IDC napi fogyasztási cikkek (FMCG) piacán használt eladáshelyi (PoS) szoftverekről készített MarketScape jelentésében. A jelentés az FMCG PoS-szoftverek piacvezető globális szállítóit értékeli.
Az IDC MarketScape jelentés szerint a „Fujitsu egyenletesen jól teljesít a PoS-megoldásszállítók között. PoS-kínálatában jól hasznosítja mélyreható műszaki szakértelmét, valamint a vállalaton belül elérhető átfogó és alapos kutatás-fejlesztési háttértámogatást.” Majd a jelentés hozzáteszi: „A Fujitsu jelentős költségvetéssel és erőforrás-ráfordítással dolgozik új globális kiskereskedelmi platformja fejlesztésén. A Frescóval jó pozícióból indul, hogy kiaknázza az élénkülő kiskereskedelmi piac lehetőségeit, ahol egyelőre még kezdeti stádiumban vannak a kísérleti programok és a partneri együttműködések.”
A Fujitsu Market Place egy bevásárlókosárban fogja össze az online és fizikai tranzakciókat, teljes képet adva a vásárlókról és az általuk végrehajtott vásárlásokról. A megoldás más szállítók e-kereskedelmi, ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM), rendeléskezelő és integrált vállalatirányítási (ERP) szoftvereivel is integrálható.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu 60 millió eurós szerződést írt alá a Lowellel
- A Fujitsu új felmérése szerint az IoT-projektek három éven belül megtérülnek
- A Fujitsu új alapokra helyezi az adatközpontok üzemeltetését
- A Fujitsu PRIMEFLEX integrált rendszere három éven belül 57%-os beruházásmegtérülést biztosít
- A Fujitsu megoldásával egy héten belül tesztelhető a blokklánc üzleti modellje
- Gazdaságos és megbízható archiválási megoldás közepes méretű környezetekbe
- A Fujitsu hatodik éve „Vezet” a Gartner szerint
- A Fujitsu SAP-szoftverekhez készült szolgáltatási és infrastruktúra-portfólióval egyszerűsíti a digitális átalakulást
- A Fujitsu a nemrég elindított AI4People Forum alapító tagja
- A társadalmi innováció az idei Fujitsu Innovation Gathering fő témája
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.