SAP területen bővít az Accenture Magyarországon
Jelentősen növeli hazai SAP szakembereinek számát az Accenture. A több mint 47 000 gyakorlati szakembert foglalkoztató Accenture rendelkezik a világ legnagyobb SAP megoldásokban és szolgáltatásokban képzett csapatával.
Az Accenture eddig 38 SAP Pinnacle Awards díjat nyert, és nemrégiben mind a Forrester, mind az IDC MarketScape elismerte vezető szerepét az SAP megoldások területén.
Az SAP a legelterjedtebb vállalatirányítási rendszer a világon, amelyet leginkább nagy és közepes méretű vállalkozások alkalmaznak. Hazánkban többek között az energiaszektor, a bankszektor, az autóipar és a távközlés legnagyobb vállalatai is az SAP rendszerét használják. Bár a cég budapesti irodája elsősorban európai piacokra fejleszt, az SAP megoldások területe kiemelten fontos az Accenture számára Magyarországon. A budapesti irodákban jelenleg 35 SAP fejlesztő dolgozik, amelyek számát a cég jelentősen növelni szeretné az elkövetkezendő időszakban. Szinte minden modulhoz (SD, MM, PM, QM, PP, FI, CO, SCM stb.) és új megoldáshoz (S4HANA, C4HANA, HANA, Fiori) keresnek szakembereket, feltétel a jó angoltudás és az utazásra való nyitottság.
„Az SAP jelentős technológiai átalakuláson ment keresztül az utóbbi években, bemutatva a HANA, a Leonardo és az SAP Cloud platformon alapuló megoldásokat. Ügyfeleink körében kulcsszerepet játszunk ebben az átalakulásban, így minden SAP területen dolgozó szakemberünknek lehetősége nyílik részt venni az SAP innovatív megoldásainak fejlesztésében” – mondta Martin Kucera, Accenture Advanced Technology Center budapesti vezetője ismertette.
Az Accenture világszerte több mint 47 000 gyakorlati SAP szakembert foglalkoztat, 38 SAP Pinnacle Awards djíat nyert. Nemrégiben jelentették be az Accenture és az SAP példa nélküli együttműködését az SAP Business Suite 4 SAP HANA (SAP S/4HANA) alap- és iparági fejlesztésében, amely az SAP következő generációs üzleti csomagja, és az iparág legfejlettebb memóriaplatformjára épül. Az Accenture olyan platformokon is kiemelt partnere az SAP-nak, mint az SAP SuccessFactors, Ariba, Hybris, Fieldglass, Conour és Cloud Platform.
Nemzetközi elismerések
Az Accenture vezető helyen szerepel a Forrester és az IDC MarketScape nemrégiben kiadott jelentéseiben. A “Forrester Wave: Services Providers for Next-Generation SAP Products” kiadvány elismeri az újgenerációs SAP szolgáltatók területén az Accenture vezető szerepét. A 13 értékelt szállító közül az Accenture kapta a legmagasabb pontszámot a „Current Offerings” kategóriában. A jelentés szintén kiemeli az Accenture beruházásait az innovációs központok, stúdiók és kiválósági központok hálózatának területén. Ezek közé tartozik a Liquid Studios, amely új SAP Leonardo alkalmazásokat fejleszt.
Az IDC MarketScape “Worldwide SAP Implementation Services Ecosystem 2018 Vendor Assessment” jelentése az SAP szoftverbevezetések újgenerációs eszközeinek és módszereinek területén ismeri el az Accenture vezető szerepét, és piacvezetőként pozícionálja a vállalatot. A jelentés kiemeli az Accenture számos erősségét, beleértve a minőségi eredmények megvalósítását segítő innovációkat, a cég megbízható szolgáltatásait, valamint a vállalat vezető szerepét az SAP bevezetéseket támogató fejlett eszközök és módszertanok terén.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a „Digitális Esély 2018” pályázat nyerteseit
- 5 kiberbiztonsági fenyegetés, amire érdemes figyelni
- Hol tart MOST az SAP
- Átadták az SAP legújabb irodaépületét
- Magyar startupok ötleteit várja a Lufthansa és az SAP
- A Fujitsu PRIMEFLEX integrált rendszere három éven belül 57%-os beruházásmegtérülést biztosít
- SUSE Linux Enterprise 15: felkészülés a szoftveresen vezérelt jövőre
- Mi jöhet az IoT és a mesterséges intelligencia után?
- A repülőterekre is becsekkolt a digitalizáció
- Új kinevezések az SAP-nál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.