Az ABB okos DC töltőrendszert mutatott be az eMove 360° kiállításon
Az ABB olyan távvezérelhető, kompakt, fali DC töltőt mutatott be az e-mobilitás kiemelke-dő eseményén Münchenben, amely nagy teljesítménnyel képes közvetlenül a jármű ak-kumulátorát tölteni.
A Münchenben megrendezett eMove 360° vásárra látogatók a gyakorlatban győződhettek meg az ABB új, kompakt, 24 kW-os DC falitöltőjének kiváló tulajdonságairól.
Az ABB AC töltőihez hasonlóan, az új DC villámtöltő is ideálisan alkalmazható irodaépületekben, autókereskedésekben és nyilvános parkolóhelyeken. Mivel a DC villámtöltő 24 kW-os teljesítménnyel közvetlenül a jármű akkumulátorát képes tölteni, ezért rövidebb töltési időre van szükség, mint a jellemzően 6 kW-os fedélzeti átalakító esetében.
Frank Mühlon, az ABB globális elektromosjármű-töltési üzletágának vezetője így nyilatkozott a termékkel kapcsolatban: „Ha a töltést AC berendezéssel végezzük, a töltési teljesítményt gyakran korlátozza a jármű fedélzeti átalakítója. A fedél-zeti átalakítók névleges teljesítménye jellemzően 3,3, 6 vagy 7 kW, ami azt jelenti, hogy a töltőállomás e feletti teljesít-ményét nem lehet kihasználni.”
„A magas, 60 A kimeneti áramerősségű DC fali töltő a töltési teljesítményt közvetlenül az akkumulátorra adja, így az az átalakító jelentette szűk keresztmetszet kiiktatásával gyors, hatékony töltést biztosít.”
„Arra számítunk, hogy a DC falitöltő a magán járműtulajdonosok és a vállalatok körében is elősegíti majd az e-mobilitási megoldások térnyerését. Büszkék vagyunk arra, hogy új termékünkkel újabb lépést tettünk a kibocsátásmentes közleke-dés felé vezető úton.”
Az ABB DC fali töltődoboza egy és két töltőcsatlakozással is forgalomba kerül. A töltő a CCS és a CHAdeMO szabványok-kal is kompatibilis. Egyszerű napi üzemeltetését a 7 hüvelykes, színes, érintőképernyős kijelzője biztosítja. A töltő a következő főbb funkcióikkal rendelkezik: töltési folyamat indítása és leállítása, töltés előrehaladásának kijelzése, ársza-básra/fizetésre vonatkozó információk, súgómenük, nyelvválasztás és PIN-kód-hozzáférés.
A maximum 920V DC kimeneti feszültségű készülék teljes mértékben jövő-kompatibilis, így hatékonyan tudja majd tölteni a nagy feszültségszintekre tervezett elektromos autók következő generációját is.
Az intelligens DC fali doboz az ABB AbilityTM Connected Services-t használja, aminek köszönhetően kiaknázza a meglévő IT struktúrák kínálta összes lehetőséget, így hitelesítést és back-office integrálást tesz lehetővé, de eszköztárában fizetési platform, távfelügyelet, távdiagnosztika és -javítás, valamint távoli (“over-the-air”) frissítés és bővítés is található.
A rendelkezésre álló főbb opciók a következők: nagyobb biztonságot garantáló rádiófrekvenciás azonosítás (RFID) és képernyőn megjelenő PIN-kód-engedélyezés, a helyi követelményekhez való illeszkedést elősegítő bemeneti áramerős-ség-korlátozó szoftver, statisztikai, konfigurációs és hozzáférés-kezelési célokat szolgáló webalapú eszközök, valamint testreszabott branding lehetőségek.
A Fortune magazin nemrég az ABB-t az előkelő 8. helyre rangsorolta a „világot megváltozató” vállalatok listáján. Az előkelő hellyel az ABB-nek az e-mobilitás és az elektromos járművek töltési technológiája terén elért jelentős fejlesztéseit kívánták elismerni.
Kapcsolódó cikkek
- Új szereplő az elektromosautó-töltők piacán
- Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi fel Sanghajban
- Tartós növekedés az ABB-nél
- ABB technológiával jön létre a világ legnagyobb digitális alállomása Fehéroroszországban
- Gyárlátogatás Oxfordban a BMW Mini üzemben
- Az ABB több mint 100 millió dollár értékben nyert el megbízást modern vasúti technológia szállítására
- Ismét lehet pályázni az ABB női műszaki egyetemi hallgatók részére kiírt mentorprogramjára
- A Jaguar I-PACE eTROPHY bejelentette, hogy az ABB a hivatalos járműtöltési partnere
- Amikor egy IT vállalat közel kerül a Nobel-díjhoz
- Amikor a 900 kilós ipari robot táncra perdül
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.