A Columbia Pictures technológiai kiszolgálója lett az OTT-One Nyrt.
Együttműködésre lépett a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett OTT-One és a Columbia Pictures Corporation Limited. A megállapodás értelmében Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, a Lengyel Köztársaságban és Romániában is a magyar informatikai vállalat lesz a technológiai kiszolgálója a Sony Corporation leányvállalata induló „Sony Networks” nevű online videómegtekintő alkalmazásának.
Újabb vállalatot szolgál ki videostreaming megoldásával az OTT-One Nyrt. tőzsdei cég. A Sony Corporation filmgyártással és -forgalmazással foglalkozó angliai leányvállalata, a Columbia Pictures Corporation Limited lépett most együttműködésre a magyar IT-vállalattal, annak közreműködő partnerén keresztül. A megállapodás értelmében első körben 2019. augusztus 31-ig az OTT-One lesz a technológiai kiszolgálója az induló „Sony Networks” alkalmazásnak a közép-európai régió négy országában: Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, a Lengyel Köztársaságban és Romániában is.
„Az on demand, online videótartalom-közvetítésben óriási szerepe van a szoftveres megoldásoknak, mind a hardveres erőforrások hatékony kihasználása, mind a szolgáltatás folyamatosságának biztosítása szempontjából. A mostani szerződéskötés is visszaigazolja, hogy az OTT-One Nyrt. streaming-technológiai szakértelme nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi piacon is versenyképesnek számít” – mondta a bejelentés kapcsán Májer Bálint, a társaság vezérigazgatója és igazgatóságának elnöke.
Az OTT-One Nyrt. egy hónapja kötött hosszú távú stratégiai megállapodást a TV2 Csoporttal a Spíler Extra alkalmazás fejlesztéséről és üzemeltetéséről; a felülettel elsősorban élő sporttartalmakat kívánnak mobileszközökön is elérhetővé tenni. A vállalat továbbá immár három éve biztosítja a Telenor MyTV szolgáltatás technológiai hátterét, nemzetközi összevetésben is kimagasló minőségben kiszolgálva a telekommunikációs céget, valamint annak felhasználóit.
Kapcsolódó cikkek
- Amerikai óriáscégnek szállít rendszámfelismerőt az OTT-One Nyrt.
- A Discovery és a PGA TOUR nemzetközi streamingszolgáltatást indít
- A digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport
- Megháromszorozta árbevételét az OTT-ONE Nyrt. az év első felében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.