A Cellum a délkelet-ázsiai térség tíz leggyorsabban növekvő fizetési techvállalata között van

forrás: Prím Online, 2018. november 15. 19:33

A vállalati vezetőket és egyéb technológiai döntéshozókat összekötő magazin, az APAC Business Headlines a legújabb kiadásában beválasztotta Magyarország piacvezető mobiltárca-szolgáltatóját, a Cellumot a 10 leggyorsabban növekvő fizetésimegoldás-szolgáltató közé, akire érdemes figyelni. A Cellum 2014 óta van jelen a délkelet-ázsiai térségben.

A magazin friss kiadása sorra veszi a fizetési szektor meghatározó szereplőit, és megvizsgálja azt is, hogyan váltak érett vállalatokká különleges szaktudásuk, megfontolt stratégiájuk és innovatív termékeik segítségével. A Cellum abban a megtiszteltetésben részesült, hogy elismerték ilyen kulcsszereplőként. A magyar cég már egy ideje a magazin látókörében volt, idén pedig bizonyította, hogy a térség legkülönbözőbb méretű és profilú vállalatai számára megbízható partnerként képes rendkívül innovatív szolgáltatásokat nyújtani.

 

„A Cellumnak nagyratörő tervei vannak a délkelet-ázsiai térségben, és nagy örömünkre szolgál, hogy a több évnyi erőfeszítéseinket elismerték. Az APAC Business Headlines remek felületet biztosított számunkra, hogy megosszuk a történetünket és bemutassuk, miben vagyunk jobbak, egyedibbek a versenytársainknál.” – mondta Kóka János, a Cellum Csoport vezérigazgatója.

 

„A Cellum története inspiráló és mintául szolgálhat más válllalatok számára is.” – mondta Mark Tong, az APAC Business Headlines főszerkesztője. „A szerkesztőségünk nemcsak a szolgáltatásaik alapján választotta ki a listában szereplő cégeket, hanem figyelembe vettük a képességüket is, hogy újfajta felhasználói élményt nyújtsanak ügyfeleik számára.” – tette hozzá Rin Kachui, az APAC Business Headlines vezető szerkesztője.

 

Az APAC Business Headlines aktuális száma elérhető online a következő linken: https://www.apacbusinessheadlines.com/digitalmag/apac_payments.html

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01