A Cellum a délkelet-ázsiai térség tíz leggyorsabban növekvő fizetési techvállalata között van
A vállalati vezetőket és egyéb technológiai döntéshozókat összekötő magazin, az APAC Business Headlines a legújabb kiadásában beválasztotta Magyarország piacvezető mobiltárca-szolgáltatóját, a Cellumot a 10 leggyorsabban növekvő fizetésimegoldás-szolgáltató közé, akire érdemes figyelni. A Cellum 2014 óta van jelen a délkelet-ázsiai térségben.
A magazin friss kiadása sorra veszi a fizetési szektor meghatározó szereplőit, és megvizsgálja azt is, hogyan váltak érett vállalatokká különleges szaktudásuk, megfontolt stratégiájuk és innovatív termékeik segítségével. A Cellum abban a megtiszteltetésben részesült, hogy elismerték ilyen kulcsszereplőként. A magyar cég már egy ideje a magazin látókörében volt, idén pedig bizonyította, hogy a térség legkülönbözőbb méretű és profilú vállalatai számára megbízható partnerként képes rendkívül innovatív szolgáltatásokat nyújtani.
„A Cellumnak nagyratörő tervei vannak a délkelet-ázsiai térségben, és nagy örömünkre szolgál, hogy a több évnyi erőfeszítéseinket elismerték. Az APAC Business Headlines remek felületet biztosított számunkra, hogy megosszuk a történetünket és bemutassuk, miben vagyunk jobbak, egyedibbek a versenytársainknál.” – mondta Kóka János, a Cellum Csoport vezérigazgatója.
„A Cellum története inspiráló és mintául szolgálhat más válllalatok számára is.” – mondta Mark Tong, az APAC Business Headlines főszerkesztője. „A szerkesztőségünk nemcsak a szolgáltatásaik alapján választotta ki a listában szereplő cégeket, hanem figyelembe vettük a képességüket is, hogy újfajta felhasználói élményt nyújtsanak ügyfeleik számára.” – tette hozzá Rin Kachui, az APAC Business Headlines vezető szerkesztője.
Az APAC Business Headlines aktuális száma elérhető online a következő linken: https://www.apacbusinessheadlines.com/digitalmag/apac_payments.html
Kapcsolódó cikkek
- Az MKB Bank lett a 2018-as év FinTech Bankja
- A Cellum közreműködésével vadonatúj külsőt és új funkciókat kapott az Erste MobilePay
- 2018 harmadik negyedévében is kiváló eredmények a UPC Magyarországnál
- A Magyar Telekom 2018. harmadik negyedéves eredményei
- Régi-új vezető a Laurel kötelékében
- „Champion” besorolást kapott a Fujitsu
- Jó gyakornoknak lenni a GEFCO-nál
- Idei legjobb negyedévét zárta az LG
- Tartós növekedés az ABB-nél
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.