Idén is számos díjat ítéltek az LG-nek a CES bírái
Az amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) a 2019-es CES fogyasztói elektronikai vásár alkalmából számos innovációs díjjal ismerte el az LG Electronics (LG) úttörő technológiai és formatervezési innovációit. Az elismeréseket az LG legjobb okostelefonjai, viselhető eszközei, OLED televíziói, hangprojektorai és háztartási gépei érdemelték ki.
Az LG felsőkategóriás okostelefonjai, OLED TV-i és háztartási elektronikai berendezései immár hetedik egymást követő évben nyerik el az évente megrendezett, CES néven ismert fogyasztói elektronikai kiállítás leginnovatívabb termékeinek járó iparági elismerést. Az LG a CTA legrangosabb elismerésének számító, a legjobb innovációnak járó díjat (Best of Innovation Award) is elnyerte az LG V40 ThinQ okostelefonnal és egy új, innovatív hangprojektorával, melyeket a gyártó a 2019-es kiállításon is bemutat.
A díjnyertes készülékek között a legtöbb elismerést az LG V40 ThinQ és az LG G7 ThinQ okostelefonok, valamint az LG Watch W7 okosóra gyűjtötte be, de a díjazott LG termékek között számos más termék mellett új mosógépek, televíziók, hangrendszerek, számítógépek is szerepelnek, amelyeket a gyártó a 2019-es CES-en mutat be.
A CTA által támogatott és az Amerikai Ipari Formatervezők Szövetsége (Industrial Designers Society of America) által jóváhagyott CES innovációs díjakat minden évben egy elismert ipari formatervezőkből, mérnökökből és szakújságírókból álló bizottság ítéli oda, ráirányítva a figyelmet a mérnöki munka, a formatervezés és a technológia termékfejlesztésben testet öltő újdonságaira. Ez a testület olyan különböző szempontok alapján hozza meg a döntését, amelyek a felhasználói értéket és az esztétikai szempontokat éppúgy felölelik, mint azt, hogy az adott termék mennyiben képvisel innovatív formavilágot és mennyiben járul hozzá a fogyasztó életminőségéhez.
A 2019-es CES innovációs díjait elnyert LG-termékek teljes listáját — beleértve a Best of Innovation díjas eszközöket — a vállalat sajtótájékoztatóján mutatják majd be 2019. január 7-én, 8:00 órakor, Las Vegasban.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat
- Megérkezett az LG Zero okostelefon
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- December elejétől a hazai vásárlókhoz is eljut az LG G7 Fit
- Egy belvárosi villában tart egyedi fesztivált az LG
- Az LG Magyarországon is bemutatta legújabb CineBeam 4K projektorát
- Többet fényképezünk, kevesebbet telefonálunk a mobilunkkal
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.