Utazzon el otthonában a KLM új VR élményével!
Mindig is vágyott arra, hogy otthonában, a fotelben ülve utazhasson el messzi, egzotikus tájakra? A KLM iFly virtuális valóság programjával ez többé nem álom, hiszen ki sem kell tennünk a lábunkat a lakásból ahhoz, hogy egy majdnem élethű utazási élménnyel legyünk gazdagabbak!
Az iFly VR 360 fokban rögzíti a világ legszebb helyeit, amelyeket a híres "Fearless Chef" Kiran Jethwa mutat be az érdeklődőknek. A háromrészes sorozat első részében Jethwa a thai dzsungelbe vezeti el a nézőket, ahol a világ leginkább figyelemre méltó kávébabját keresi.
„Az új alkalmazásával a KLM arra szeretné ösztönözni az embereket a legmodernebb technológiák segítségével, hogy felfedezzék a világot. A digitális iFly magazinunk emberek millióit éri el” – mondta Boet Kreiken, a KLM vásárlói élményért felelős elnökhelyettese.
Az első epizódban a nézők megismerhetik egy speciális, elefántok segítségével készülő kávé elkészítését a kávébab szüretelésétől kezdve – a VR élménynek köszönhetően a nézők úgy érezhetik, hogy szinte szemtől szemben állnak ezekkel a hatalmas állatokkal.
Az iFly VR élményét VR szemüvegen keresztül, tableten és telefonon is átélhetik azok, akik szívesen eveznének át folyókat, ünnepelnének az adott helyszín lakosaival, napoznának a tengerpartokon vagy simogatnának elefántokat.
A KLM következő iFly VR élménye Hawaii-ra viszi majd az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkek
- Prémium VR megoldást mutatott be a HTC VIVE
- Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód
- Az ABB bemutatja az áramhálózat tervezésének digitális jövőjét
- Az Emirates lebilincselő 3D-s, 360 fokos betekintést ad a repülőgépeinek belsejébe
- Red Bull Air Race élmény a Google segítségével
- Ingyenes VR technológiás applikáció felújítóknak, építkezőknek
- A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
- VR-váró az Országos Sportegészségügyi Intézetben
- Virtuális valóság headset segíti a UPS sofőrök képzését
- Virtuális valóság funkcióval felszerelt rendszer tesztelésébe kezd az Air France
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.