Innováció a közjó szolgálatában

forrás: Prím Online, 2018. december 12. 17:59

15 millió forint összdíjazású technológiai pályázatot indít a Vodafone Alapítvány. A Vodafone Digitális Díjra olyan cégek, nonprofit szervezetek és magánszemélyek nevezését várják, akik kész digitális megoldást tudnak kínálni a gyermekeket, a családokat és a nonprofit szervezeteket érintő mindennapi kihívásokra, problémákra. A pályázati felhívás részletei ezen a linken érhetők el. 

A Vodafone Digitális Díjjal a Vodafone Alapítvány célja, hogy olyan kész innovációkat találjon és jutalmazzon, melyek a társadalmi jót, a felzárkózást segítik elő. A díj arra a három csoportra összpontosít, melyekre a Vodafone Alapítvány tevékenysége is fókuszál: a gyerekekre, mint a jövő letéteményeseire, a családokra, mint társadalmunk alapegységeire és a nonprofit szervezetekre, mint a felzárkóztatás élharcosaira. A Vodafone Digitális Díjra olyan kész digitális megoldásokkal lehet pályázni, melyek e három csoport valamelyikét segítik. 

 

 

„A Vodafone és a Vodafone Alapítványok fő globális értéke a felelősségvállalás és olyan projektek támogatása, amelyek a társadalmi jót szolgálják a mobiltechnológia segítségével. Digitális vállalatként célunk támogatni a technológiát alkalmazó kreatív és innovatív megoldásokat, melyek segítségével valódi változást hozhatunk a családok, gyerekek és non-profit szervezetek életébe. A Vodafone Digitális Díj segítségével olyan tehetségek felfedezése a célunk, akiket támogatva közelebb kerülünk egy digitális világhoz és egy izgalmas jövőhöz.” – mondta el Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. 

 

A Vodafone Digitális Díj kategóriái azt mutatják meg, milyen területekre várják a kész digitális megoldásokat a szervezők. A Digitális Gyerekek kategóriában olyan digitális megoldásokkal lehet nevezni, melyek valamilyen módon segítik, színesítik a gyermekek életét, például a tanulás, ismeretszerzés, sportolás vagy az értékes szabadidős programok területén. A Digitális Családok kategóriában a családok életében felmerülő problémákra – így például a kapcsolattartásra vagy a generációs szakadék leküzdésére – választ adó digitális megoldásokat várnak. Míg a Digitális Nonprofit Szervezetek kategóriába olyan digitális projektekkel lehet pályázni, melyek a társadalmi felelősségvállalás bármely területéhez, például az edukációhoz, a környezettudatossághoz vagy az egészségügyhöz kapcsolódnak. Fontos, hogy a szervezők kész megoldásokat várnak, azonban a két hónapos pályázati időszak arra is elég, hogy egy jó ötlet megvalósuljon. A három kategória nyertesei között összesen 15 millió forintot fognak kiosztani.

 

 

A Vodafone Digitális Díjra magánszemélyek mellett vállalkozások és startupok jelentkezésére is számítanak. „Nagyon fontos, hogy a vállalkozói szférában olyan projektek is hangsúlyosan megjelenjenek, amelyek a társadalmi felzárkózást segítik elő, hiszen ebben a szektorban összpontosul mindaz az erőforrás és tudás, aminek segítségével jelentős előrelépés érhető el a gyermekek, családok vagy non-profit szervezetek helyzetének javításában.” – mondta el Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország Vállalati Kapcsolatok Vezérigazgató-helyettese, a Vodafone Alapítvány kuratóriumi tagja.

 

 

Dr. Solymár Károly Balázs, infokommunikációért felelős helyettes államtitkár hozzátette: „Célunk, hogy Magyarország innovációs központtá váljon, és szeretnénk, ha ez a központi szerep megint számos nagyszerű öletet és megoldást adna a világnak. Ezért a kormányzat részéről örömmel támogatunk minden olyan piaci kezdeményezést, melyek hozzájárulnak ahhoz, hogy az innováció hazánkban még hangsúlyosabb szerepet kapjon. A hazai innovatív ötletek megvalósításával közösön teszünk azért, hogy Magyarország ne csak a digitalizáció nyertesévé, hanem alakítójává is válhasson.”

 

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!

Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.

2024. december 17. 09:39

Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.

2024. december 12. 10:05

Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat

Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.

2024. december 11. 16:31

Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!

A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!

2024. december 11. 11:43

Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára

A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.

2024. december 10. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32