Innováció a közjó szolgálatában
15 millió forint összdíjazású technológiai pályázatot indít a Vodafone Alapítvány. A Vodafone Digitális Díjra olyan cégek, nonprofit szervezetek és magánszemélyek nevezését várják, akik kész digitális megoldást tudnak kínálni a gyermekeket, a családokat és a nonprofit szervezeteket érintő mindennapi kihívásokra, problémákra. A pályázati felhívás részletei ezen a linken érhetők el.
A Vodafone Digitális Díjjal a Vodafone Alapítvány célja, hogy olyan kész innovációkat találjon és jutalmazzon, melyek a társadalmi jót, a felzárkózást segítik elő. A díj arra a három csoportra összpontosít, melyekre a Vodafone Alapítvány tevékenysége is fókuszál: a gyerekekre, mint a jövő letéteményeseire, a családokra, mint társadalmunk alapegységeire és a nonprofit szervezetekre, mint a felzárkóztatás élharcosaira. A Vodafone Digitális Díjra olyan kész digitális megoldásokkal lehet pályázni, melyek e három csoport valamelyikét segítik.
„A Vodafone és a Vodafone Alapítványok fő globális értéke a felelősségvállalás és olyan projektek támogatása, amelyek a társadalmi jót szolgálják a mobiltechnológia segítségével. Digitális vállalatként célunk támogatni a technológiát alkalmazó kreatív és innovatív megoldásokat, melyek segítségével valódi változást hozhatunk a családok, gyerekek és non-profit szervezetek életébe. A Vodafone Digitális Díj segítségével olyan tehetségek felfedezése a célunk, akiket támogatva közelebb kerülünk egy digitális világhoz és egy izgalmas jövőhöz.” – mondta el Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
A Vodafone Digitális Díj kategóriái azt mutatják meg, milyen területekre várják a kész digitális megoldásokat a szervezők. A Digitális Gyerekek kategóriában olyan digitális megoldásokkal lehet nevezni, melyek valamilyen módon segítik, színesítik a gyermekek életét, például a tanulás, ismeretszerzés, sportolás vagy az értékes szabadidős programok területén. A Digitális Családok kategóriában a családok életében felmerülő problémákra – így például a kapcsolattartásra vagy a generációs szakadék leküzdésére – választ adó digitális megoldásokat várnak. Míg a Digitális Nonprofit Szervezetek kategóriába olyan digitális projektekkel lehet pályázni, melyek a társadalmi felelősségvállalás bármely területéhez, például az edukációhoz, a környezettudatossághoz vagy az egészségügyhöz kapcsolódnak. Fontos, hogy a szervezők kész megoldásokat várnak, azonban a két hónapos pályázati időszak arra is elég, hogy egy jó ötlet megvalósuljon. A három kategória nyertesei között összesen 15 millió forintot fognak kiosztani.
A Vodafone Digitális Díjra magánszemélyek mellett vállalkozások és startupok jelentkezésére is számítanak. „Nagyon fontos, hogy a vállalkozói szférában olyan projektek is hangsúlyosan megjelenjenek, amelyek a társadalmi felzárkózást segítik elő, hiszen ebben a szektorban összpontosul mindaz az erőforrás és tudás, aminek segítségével jelentős előrelépés érhető el a gyermekek, családok vagy non-profit szervezetek helyzetének javításában.” – mondta el Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország Vállalati Kapcsolatok Vezérigazgató-helyettese, a Vodafone Alapítvány kuratóriumi tagja.
Dr. Solymár Károly Balázs, infokommunikációért felelős helyettes államtitkár hozzátette: „Célunk, hogy Magyarország innovációs központtá váljon, és szeretnénk, ha ez a központi szerep megint számos nagyszerű öletet és megoldást adna a világnak. Ezért a kormányzat részéről örömmel támogatunk minden olyan piaci kezdeményezést, melyek hozzájárulnak ahhoz, hogy az innováció hazánkban még hangsúlyosabb szerepet kapjon. A hazai innovatív ötletek megvalósításával közösön teszünk azért, hogy Magyarország ne csak a digitalizáció nyertesévé, hanem alakítójává is válhasson.”
Kapcsolódó cikkek
- Évente több ezer nő és gyermek életét mentheti meg Tanzániában a Vodafone mentőtaxija
- A Hankook támogatásából robotokat és 3D nyomtatót vettek a jövő mérnökeinek
- Székesfehérvár az okosvárossá válás küszöbén
- A VISZ pályázatán egy 160 éves gimnázium bizonyult a leginnovatívabbnak
- Együttműködik a Sony és a Vodafone
- Az Epson bejelentette a „Nyerjen egy robotot!” versenyének zsűrijét
- Az ajándékozás örömével lepi meg ügyfeleit a Vodafone
- Tízezrek ismerhették meg, hogy mi a pálya!
- A British Telecommunications országos pályázatot hirdet alsó tagozatos osztályoknak
- 27. Magyar Innovációs Nagydíj
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.