Educatio 2019: interaktív programok a MÁV-csoport standján
Pénteken és szombaton is 10-től 17 óráig várja az érdeklődőket a MÁV-csoport az Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállításon, a színpad közelében lévő, JE03-as számú standon.
A többnapos oktatási expón közel 200 kiállító és több mint 50 ezer látogató vesz részt évről évre, zömmel a legfiatalabb korosztályból. Ők közel 50 intézmény hallgatóitól és oktatóitól érdeklődhetnek a képzésekről, a szokásokról, a kollégiumi elhelyezésről vagy éppen a hallgatók jövőképéről.
A MÁV-csoport idén negyedik alkalommal vett részt kiállítóként az eseményen. A 36 négyzetméteres standon az érdeklődők megismerhetik a vasúttársaság duális képzését, a MÁV ösztöndíjprogramjait, a pályakezdő diplomás programot, a szakmai gyakorlati és a szakdolgozat-írási lehetőségeket, valamint a vasúti területen hasznosítható szakképzéseket. A standon számtalan élményprogram – a többi közt tabletes játékok, kvízek, interaktív tábla – várja az érdeklődőket; a MÁV bemutatását a vasúttársaság duális képzésben részt vevő hallgatói segítik.
A MÁV-csoport reméli, hogy az Educatión is egyre többen választják hivatásuknak a vasutat.
Az Education ingyenesen látogatható a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont „A” csarnokában (1101 Budapest, Albertirsai út 10.).
Kapcsolódó cikkek
- Nekem 8(bit) – új helyszínen a legendás retrógépek tárlata
- Az Apple ellopta a CES marketingjét
- Az idei Educatio már a tanulmányokat követő munkaéletre is összpontosít
- Három nap a továbbtanulás jegyében: Educatio 2019
- Fókuszban a közlekedés jövője a januári CES-en
- A Hannover Messe leváltja a CEBIT-et
- Öt magyar cég állít ki januárban a CES-en
- Újgenerációs nagyfeszültségű járműtöltő berendezéseivel az ABB az e-mobilitás mezőnyének élén
- NJSZT50 kiállítás Budapesten
- Az LG elnöke és technológiai vezetője nyitja meg a 2019-es CES kiállítást
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.