Ötödször is piacvezető a Vodafone
A Gartner az ötödik egymást követő évben a Vodafone-t nevezte meg globális vezetőként a menedzselt M2M (gépek közötti) szolgáltatásokat vizsgáló, „Magic Quadrant for Managed M2M Services, Worldwide”* elnevezésű felmérésében.
A legmagasabban elhelyezkedő pozíciót „megvalósítási képességének”, míg a középponttól leginkább jobbra eső helyezést „víziója teljességének” köszönhetően érte el a „Vezetők” kvadránsban.
„Az, hogy a Gartner a rekordnak számító ötödik egymást követő évben újból a „Vezetők” negyedbe helyezte a Vodafone-t, az IoT területén tapasztalt rendkívüli fejlődésünknek és ezzel együtt annak elismerése, hogy innovátorként erős piaci pozícióra tettünk szert” – mondta Stefano Gastaut, a Vodafone IoT igazgatója. – „Úgy érezzük, hogy IoT képességeink folyamatos fejlődésének, valamint az új technológiai területek – például az NB-IoT – felé való terjeszkedésünknek köszönhetően egyre több ügyfél élvezheti a „dolgok internete” (IoT) által kínált lehetőségeket.”
A legfrissebb Vodafone IoT Barometer Report felmérés szerint az IoT projektek mérete egyre növekszik: tavaly a nagyszabású IoT projektek száma megduplázódott, és a vállalatok 61 százaléka egyetért abban, hogy a digitális átalakulás IoT nélkül lehetetlen.
Gastaut hozzátette: „A „dolgok internete” területén egyre erősödik a verseny, és nagy örömünkre szolgál, hogy a Gartner jelentésében sikerült megtartanunk vezető pozíciónkat. Az IoT már napjainkban is rengeteg vállalkozást és életet segít világszerte. A terület vezetőiként örömmel visszük magunkkal ügyfeleinket a még izgalmasabb jövő felé vezető úton. Barométer jelentésünk szerint a „Követők” 79 százaléka gondolja úgy, hogy az IoT az elkövetkezendő négy évben óriási hatással lesz az egész gazdaságra.”
A Gartner teljes ‘Magic Quadrant for Managed M2M Services, Worldwide’ c. jelentésének megtekintéséhez kattintson ide.
__________________
* Gartner: ‘Magic Quadrant for Managed M2M Services’ globális felmérés. Szerzők: Pablo Arriandiaga, Eric Goodness, Leif-Olof Wallin, Cindy Madsen, Toni Nyren, Jonathan Davenport és Godfrey Chua. Megjelent 2018. december 3-án.
A Gartner a közzétett kutatási anyagaiban ismertetett szállítók, termékek és szolgáltatások egyikét sem ajánlásnak szánja, és nem tanácsolja azt a technológiai felhasználóknak, hogy csakis a legmagasabb besorolással vagy egyéb minősítéssel rendelkező szállítókat válasszák. A Gartner közzétett kutatási anyagai a Gartner kutatási szervezetének véleményét tartalmazzák, és nem tekinthetők ténykinyilatkoztatásnak. A Gartner semmilyen kifejezett vagy implikált szavatosságot nem vállal a kutatással kapcsolatban, beleértve annak megfelelőségét, illetve adott célra való alkalmasságát.
Kapcsolódó cikkek
- Székesfehérvár az okosvárossá válás küszöbén
- A Fujitsu új felmérése szerint az IoT-projektek három éven belül megtérülnek
- A Vodafone 5G tesztkapcsolaton keresztül közvetített online élő videós tartalmat
- Első lépés az okosvárosok felé
- Együttműködik a Panasonic és a Vodafone
- IoT-vel bővül a Vodafone Family
- Partnerprogramot indít a T-Systems a keskenysávú IoT elterjesztéséért
- Lopott magyar kamiont fogtak a legújabb mobiltechnológiával
- A Vodafone IoT szolgáltatással segíti az alultápláltság elleni küzdelmet Afrikában
- IoT megoldásokkal mutat zöld utat a Vodafone
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.