Meghosszabbították a jelentkezési határidőt a Vodafone Digitális Díjra
Továbbra is várja a jobbnál jobb digitális innovációkat a Vodafone Alapítvány a 15 millió forintos összdíjazású technológiai pályázatára. A Vodafone Digitális Díjra március 5-ig van lehetőség pályázni, így még nem késő nevezni azoknak, akiknek van egy olyan kész digitális újításuk, eszközük, amely megoldást kínál a gyermekeket, családokat és a nonprofit szervezeteket érintő mindennapi kihívásokra, problémákra.
A Vodafone Digitális Díj célja, hogy támogassa azokat az innovátorokat, akik digitális fejlesztésükkel a társadalmi jót szolgálják, hozzáadnak a közösség mindennapjaihoz és kész megoldásaik megvalósításával elősegítik a három kiemelt célcsoport technikai integrációját és fejlődését. A díj azoknak szeretne segíteni a rendelkezésre álló 15 millió forintos összedíjazással, akik maguk is segíteni szeretnének.
„Számunkra nagyon fontos, hogy a társadalmunk alapegységei, a család, a jövőnk letéteményesei, a gyermekeink, illetve a társadalmi felelősségvállalást, társadalmat elősegítő nonprofit szervezetek körében is minél inkább elterjedhessen a digitalizáció, segítse az ő mindennapjaikat is” – mondta el Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért feleső vezérigazgató-helyettese.
Ennek szellemében hozta létre a Vodafone Alapítvány idén a Digitális Díjat, amelyre cégek, nonprofit szervezetek és magánszemélyek egyaránt jelentkezhetnek. „A Digitális Díj zsűrizése kapcsán, legalábbis nálam, a legfőbb szempont az lesz, hogy az új, innovatív megoldás mennyire használja a digitalizációt, a mobiltechnológiát, az újat. Hogy egy példával világítsunk rá, a gyermekek tekintetében lehet olyan fejlesztés, ami elősegíti a játékot, a tanulást, vagy akár a gyermekek biztonságát is” – tette hozzá Dr. Budai J. Gergő.
A díjra december óta lehet pályázni, és már sok értékes kész megoldás érkezett az Alapítványhoz, de a pályázati időszaknak még koránt sincs vége. A kuratórium döntése alapján március 5-ig meghosszabbították a jelentkezési határidőt, így még mindig jelentkezhetnek azok, akiknek kész megoldása továbbfejlesztésre vár, vagy szeretné azt megismertetni a nagyközönséggel, de tőke hiányában erre még nem került sor. A pályázati felhívás részletei a Vodafone Digitális Díj weboldalon olvashatók.
Vodafone Digitális Díj kategóriái és zsűritagjai:
A Vodafone Digitális Díjjal kapcsolatos információk és a jelentkezési lap a Vodafone Digitális Díj weboldalon érhetők el.
Kategóriák:
– Digitális Gyerekek
– Digitális Családok
– Digitális Non-profit Szervezetek
Pályázati határidő: 2019. március 5.
Zsűritagok:
– Dr. Solymár Károly Balázs, Infokommunikációért Felelős Helyettes Államtitkár, Innovációs és Technológiai Minisztérium
– Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország Vállalati Kapcsolatok Vezérigazgató-helyettese,
– Mártha Imre, a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának elnöke,
– Kisgergely Kornél, a Hiventures vezérigazgatója,
– Csányi Gabriella, a Like Locals applikáció társalapítója,
– Puskás András, a Budapest Bank kockázatvállalásáért és működtetéséért felelős vezérigazgató-helyettese,
– Fábián Sára, a Vodafone Magyarország Alapítvány Digitális Kórházi Angyala.
Kapcsolódó cikkek
- Új technológiák: India és Kína hatalmas lehetőségeket lát, Európa szkeptikusabb
- A térségi átlagnál jobban bíznak az innováció erejében a magyar cégek
- Felpörgeti a családi vállalkozásokat a digitalizáció
- Innováció a közjó szolgálatában
- November 22-ig még lehet pályázni Vodafone Főállású Angyalnak
- Meglepetéssel indul a jubileumi Főállású Angyal pályázat
- Az év középiskolai tanári csapata a digitalizációért
- Több ezer köbméter vizet spórolhat meg a Vodafone által díjazott találmány
- Fókuszban a digitalizáció a Vodafone-nál
- A digitális eszközök használatát ösztönzi a kormány új programja
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.