Három új LCD-monitor tájékoztatja az utasokat a Déliben
Még több helyről tájékozódhatnak az utasok a Déli pályaudvaron, miután a jelenlegi vizuális utastájékoztató rendszer kiegészült három nagy méretű, ipari üzemre alkalmas, vandálbiztos LCD-monitorral. A megújuló technika alkalmazásával megbízhatóbb és pontosabb információk jutnak el a vasutat használókhoz.
A monitorok jelenleg tesztüzemben működnek, az induló vonatok összesítő kijelzését jelenítik meg, de február 26-tól már a váratlan vasúti eseményekről szóló tájékoztatók kijelzésére is alkalmasak lesznek. Az új berendezések rendkívüli események esetén az utasok bővebb és folyamatos vizuális tájékoztatását szolgálják. Az új kijelzőkön áttekinthetőbben jelennek meg az információk a menetrendi változásokról és az egyes események miatti hosszabb menetidőkről. Normál üzemben, alapbeállításként a monitorok a vonatok indulási idejét és vágányát mutatják.
Várhatóan 2-3 hónapon belül ugyanilyen utastájékoztatási monitorokat telepítenek a Nyugati pályaudvarra, Zugló és Kőbánya alsó megállóhelyekre.
A közeljövő tervei között szerepel a Keleti pályaudvaron lévő nagy utastájékoztató táblák cseréje korszerűbb, színes LED-falakra. A vasúttársaság Szolnok, Vecsés, Monor és Pilis állomásokon is fejleszti az utastájékoztatási rendszert, és utasinformációs pontok kialakítására is számítani lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Már kétszázezernél is többen használják a Vonatinfó applikációt
- A világ legzöldebb képernyője környezetbarát módon maximalizálja a professzionális termelékenységet
- Négymilliárdos informatikai fejlesztés a MÁV-csoportnál
- Kiderült, ki viheti haza a MÁV-csoport fotópályázatának főnyereményét
- Négymilliárd forintos informatikai fejlesztéssel folytatódik a MÁV-csoport megújulása
- Sokat érhet egy jó fénykép a MÁV pályázatán
- Vegyen vonatjegyet bármely okostelefonnal!
- Elindult a MÁV-csoport Instagram-oldala
- A 80-as, 90-es évek slágerei között érkeznek a MÁVINFORM hírei
- Modern technológiák a MÁV-nál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.