Folytatódik az öt éve tartó dinamikus növekedés a UPC Magyarországnál
A UPC Magyarország kiemelkedő, 5,6%-os árbevétel-növekedést ért el a 2018-as üzleti évben, amely az erőteljes hálózatfejlesztési tevékenységgel támogatott lakossági és üzleti vezetékes-, valamint mobilszolgáltatásoknak köszönhető.
A UPC-nél ezzel folytatódik az immáron 5 éve tartó kimagaslóan sikeres pénzügyi eredménysorozat. A mobil, internet és televíziós kínálat megújítása jelentős lendületet adott mind a vezetékes, mind a mobil előfizetések növekedéséhez. A folyamatos beruházások és hálózatfejlesztési aktivitások eredményeképpen országszerte már 1,83 millió háztartásban érhetők el a UPC szupergyors hálózatán az innovatív szélessávú szolgáltatások.
2018 legfontosabb üzleti eredményei*
- A vezetékes és mobil előfizetések összesített száma meghaladta a 2 173 300-at – ez éves szinten 109 200-as növekedést jelent.
- A lakossági és üzleti előfizetők száma több mint 869 300, amely 18 700-zal magasabb, mint a 2017-es záró adat.
- A nagysebességű internet előfizetések mennyisége 30 ezres növekedéssel megközelítette a 694 400-at, miközben a digitális szolgáltatások iránti jelentős érdeklődésnek köszönhetően a televíziós előfizetések száma meghaladta a 691 900-at, így közel 8 800-zal bővült az előző év hasonló időszakához képest.
- A vezetékes telefon szolgáltatások terén is növekedést ért el a UPC: egy év alatt 49 100 új vonalat értékesítettek, és ezzel összesen 677 100 lett ezen előfizetések száma.
- Töretlen volt a növekedés a mobil szolgáltatásoknál is: itt 21 500 új előfizetés talált gazdára, így összesítésben már 109 900 a UPC-s mobil előfizetések mennyisége.
- A tavalyi évben összesen 16,9 milliárd forintot fordított beruházásokra a UPC, és így már az ország 356 településén, 1,83 millió háztartásban élvezhetik az ügyfelek a szolgáltató szupergyors szélessávú hálózatának előnyeit.
- Az erős, 5,6%-os árbevétel-növekedés elsősorban a dinamikus hálózatfejlesztéseknek, valamint a mobil- és az üzleti szolgáltatások stabil teljesítményének köszönhető. Az egész évben kiemelkedően eredményes készülék-értékesítés pedig a meglévő ügyfélbázis területén járult hozzá a növekedéshez.
- Részben a kormányzat Szupergyors Internet Programjának támogatásával, részben pedig saját forrásból végzett további fejlesztéseket a UPC, már meglévő szolgáltatási területén és új településeken is. A monori körzetben a tervezett 14 település közül 8-ban már elérhető a szolgáltató szupergyors hálózata, így itt összesen 39 000 új háztartás számára építettek ki csatlakozási lehetőséget, több mint 10 000 otthonban pedig korszerűsítették a hálózati infrastruktúrát.
Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója:
"Rendkívül büszke vagyok 2018-as üzleti eredményeinkre. Vállalatunk immár öt éve folyamatosan kiemelkedő teljesítményét munkatársaink elkötelezettsége, szolgáltatásaink minősége és az a töretlen elhatározásunk alapozza meg, hogy minden velünk töltött pillanat élmény legyen ügyfeleink számára. Az összes üzleti szegmensben tovább erősödtünk, és az ügyfélelégedettség területén is kitűnően teljesítettünk; mindez egyértelmű visszajelzés számunkra arról, hogy jó úton haladunk. Továbbra is magabiztosan nézünk szembe az új kihívásokkal ebben a gyorsan változó és izgalmas piaci környezetben zajló erős versenyben, annak érdekében, hogy innovatív szolgáltatásainkkal minél jobban megfelelhessünk ügyfeleink elvárásainak.”
Megújult díjcsomag-kínálat WiFi Power Pack-kel, magasabb belépő internet-sebesség, új tévécsatornák
2018 májusában vezette be új, rendkívül rugalmas mobil díjcsomagjait a UPC, szeptemberben pedig megújította vezetékes internet és televíziós kínálatát is, amely gyorsabb belépő szintű sebességet és új csatornakínálatot jelent az előfizetőknek. Az új Wifi Power Pack rendszer segítségével pedig lehetőséget biztosítanak a wifi jelerősségének és lefedettségének az eddigieknél sokkal egyszerűbb növelésére is, annak érdekében, hogy otthonuk minden szegletében zavartalanul élvezhessék a szolgáltatást az ügyfelek.
_______________
* A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.
Kapcsolódó cikkek
- 2018 harmadik negyedévében is kiváló eredmények a UPC Magyarországnál
- Árbevétel-növekedés és stabil teljesítmény a UPC Magyarországnál
- Gyerekek is adományoztak beteg és rászoruló társaiknak a UPC segítségével
- Kiemelkedő első negyedéves üzleti eredmények és folyamatos hálózatfejlesztések a UPC-nél
- Új vállalati kommunikációs menedzser a UPC-nél
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
- Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
- Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC
- Átlépte a 2 milliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál
- Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC