MagyarBrands díjas a Cellum
A Cellum, Európa egyik vezető nemzetközi mobiltárca-szolgáltatója elnyerte a megtisztelő “MagyarBrands” elismerést. A díjkiosztó gálára március végén kerül sor, a nagysikerű Brand Excellence konferencia egyik kiemelkedő eseményeként. A MagyarBrands program keretében immáron kilencedik éve jutalmazzák a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket.
A MagyarBrands független szakértőkből álló bizottsága azokat a sikeres, Magyarországon létrejött vagy magyar vonatkozású márkákat rangsorolta, amelyek a hazai vállalkozások méltó képviselői itthon és határainkon túl is. A számszerűsíthető adatok értékelésén túl a GFK Hungária Piackutató Intézet országos, reprezentatív kutatásának eredményeit is figyelembe vették a döntésnél. Pontozás alapján három alapkategóriában született meg a díjazotti lista.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a Cellum kiváló márkának számít, a hazai ÜZLETI, valamint INNOVATÍV top márkák egyikeként.
„2018-ban a vállalati reputáció erőssége minden korábbinál nagyobb szerephez jutott a szakértői és a fogyasztói véleményalkotás során. Nemzetközi felmérések sora szól arról, hogy egy vállalat működésében a legnagyobb kockázatot a reputáció, a márka sérülése jelenti. Jóval nagyobbat, mint a gazdasági visszaesés vagy az erősödő versenyhelyzet. A MagyarBrands díj elnyerése ezért is kiemelkedő érdem, és ezért jelent minden márka számára egyszerre erkölcsi és üzleti értéket.” – mondta Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.
„A Cellum másfél évtizede meghatározó szereplője a mobilfizetési piacnak. A fogyasztói szokások jelentősen átalakultak az okostelefonok robbanásszerű elterjedésének köszönhetően, a világ a készpénzmentes kultúra felé halad. Izgalmas feladat részt venni a digitális átalakulásban, ugyanakkor komoly kihívás, hogy kielégítsük a változó igényeket Magyarországon, és a számunkra fontos Dél-Kelet-Ázsiai régióban és Japánban egyaránt.
„Örömünkre szolgál, hogy nem csak mi magunkról gondoljuk, hanem a független szakmai bizottság szerint is a Cellum nevével szorosan párosul a tradíció, a reputáció, egyediség, kedveltség, és egy olyan díj birtokosai lehetünk, amely elismeri a kiemelkedő kreativitást, innovációt, tehetséget, és a magas szintű munkát” – mondta Pápai Edit, a Cellum kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- Idén az ABB Kft. vezetője kapta “Az év külföldi vállalatvezetője” díjat
- Újabb regionális elismerést kapott a PS
- A Cellum a délkelet-ázsiai térség tíz leggyorsabban növekvő fizetési techvállalata között van
- Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé
- 1,3 milliárd forintot töltöttek a szigetlakók a Festipay-egyenlegükre a mobiljukon keresztül
- Mobilfizetés már a fesztiválokon is!
- Közép-Kelet-Európa legjobb IT szolgáltató cége lett az EPAM Magyarország
- Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.