Alliance csapata újra csatlakozik a Team Razer elit esport versenyzőinek klubjához
A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája, és az Alliance, a világ egyik élvonalbeli esport szervezete, a mai napon egy új stratégiai partnerséget jelentett be. A hosszú távú partnerség keretében a Team Razer és az Alliance a jövőben minden olyan versenyszámban együttműködik, amelyben csapataik ringbe szállnak.
Az Alliance eredetileg 2013 áprilisában, a Razerrel közösen került megalapításra a skandináv és európai esportok népszerűsítésének és támogatásának a céljával, hogy lehetővé tegye a régió kiemelten tehetséges játékosainak „ragyogását” a nemzetközi porondon is. Azóta az Alliance tekintélyes globális rajongótáborra tett szert, jelenlegi és múltbéli soraiban pedig olyan figyelemre méltó játékosok is megfordultak, mint például AdmiralBulldog, a Twitch legnagyobb Dota 2 streamere, és Armada, akit sokan minden idők egyik legjobb Super Smash Bros játékosnak tartanak.
Az új, kétéves partnerség részeként az Alliance-játékosok a legújabb Razer játék-perifériákat fogják használni, beleértve a BlackWidow billentyűzeteket, a DeathAdder Elite és Naga Trinity egereket, valamint a Kraken Tournament Edition fejhallgatókat. Az Alliance 2013-ban került a figyelem középpontjába, amikor Jonathan „Loda” Berg által vezetett Dota 2 csapata megnyerte a The International bajnokságot. Azóta a szervezet teljes mértékben a játékosainak tulajdonában van, és tovább gyarapítja Dota 2-es örökségét.
”A Razer 2013-ban azért segített az Alliance létrehozásában, mert egy olyan esport csapatot láttunk bennük, akik ugyanazt az értékrendet képviselik, amelyet mi is vallunk.” - nyilatkozta Min-Liang Tan, a Razer társalapítója és vezérigazgatója. „Az Alliance azóta is a csapatmunka, a sportszerűség, és az elkötelezettség szellemében építette szervezetét és közösségét, hatalmas sikeretek aratva. Büszke vagyok, hogy ismét az Alliance partnerei lehetünk, és arra, hogy a Team Razer támogatásával az Alliance az idei évben olyan kiváló játékosokkal állhat a rajtvonalhoz, akik óriási hatással lesznek az esports mezőnyre.”
A Team Razerrel együttműködve az Alliance fontos szerepet játszik majd az új Razer termékek fejlesztése és tesztelése során. A Razer a játékosokat is nagymértékben bevonó, kiterjedt kutatási és fejlesztési programja lehetővé teszi a Team Razer tagjai számára, hogy hozzáférhessenek a termékek korai változataihoz, visszajelzéseiket pedig figyelembe vegyük a termékek végső változatainak kialakítása során, hogy azok minden játékos előnyére váljanak.
"Nagyon izgatott vagyok ma, hogy a következő két évre a Razert az egyik fő partnerünkként üdvözölhetem." - nyilatkozta Jonathan "Loda" Berg, az Alliance vezérigazgatója. "Amikor először kezdtem el versenyezni az Alliance színeiben, a Razer volt az egyik első partner, aki mellénk állt és támogatott minket. 2013-ban, amikor megnyertük az Aegist a The International versenyen, a Razerrel győztünk. A Razer nagy teljesítményű esport perifériáival felszerelkezve játékosaink és feltörekvő tehetségeink most már egészen biztosan készen állnak az összes megmérettetésre és versenyre. A Razer egy igazi úttörő az esportokban, hiszen itt játékosok készítenek a játékosok számára termékeket - és egy, a játékosok tulajdonában lévő szervezetként már alig várjuk, hogy közösen folytassuk a jövőbeli esport szupersztárok kinevelését."
A Team Razer és az Alliance partnersége a szervezet meglévő értékeire épül - az elkötelezettségre, a csapatmunkára, és a közösségre - minden esport versenyzőt segítve abban, hogy a sikerek új magaslatait érhessék el saját maguk, valamint az Alliance számára, az első cél pedig egy megismételt győzelem a következő The International versenyen.
Kapcsolódó cikkek
- Akár egy drón is lehetne az ország játéka
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- A Razer új termékeivel kiváló játékminőséget kínál pénztárcabarát áron
- Ami tegnap még játék volt, ma már (e) sport
- Kik lesznek a nemzeti e-sport bajnokok?
- eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről
- A Razer bemutatja új, valentin-napi Quartz Pink Edition termékcsaládját
- Új technológiák az online játékgépekhez
- A Razer bemutatta legújabb vezeték nélküli billentyűzetét és egerét
- Az új Razer Gold és Razer Silver a jutalmak további módjait hozza el
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.