A Fujitsu RunMyProcess segít a maximumot kihozni a nagyvállalati IoT-adatokból

forrás: Prím Online, 2019. április 1. 09:57

A Fujitsu RunMyProcess és az IoT.nxt partnerkapcsolatának köszönhetően a nagyvállalatok minden eddiginél többet hozhatnak ki az IoT-eszközök által rögzített adatokból. 

A nagy produktivitású Fujitsu RunMyProcess szolgáltatásként nyújtott platform (Platform-as-a-Service, PaaS) sokféle nagyvállalati alkalmazásba képes integrálni az IoT.nxt felhő által rögzített és szűrt IoT-adatokat. Az analóg vagy nem szabványos protokollokkal működő eszközökről gyűjtött értékes adatokból a felhasználók világszerte hasznos felismerésekhez juthatnak, és az új folyamatokat észszerűsítve és automatizálva, fenntartható módon fokozhatják a működés hatékonyságát. 

 

Ha egy vállalat – a CCTV-kameráktól a gépek érzékelőiig – sokféle eszközről gyűjti az adatokat, komoly kihívást jelenthet a nagy adattömeg megszűrése a fontos elemek azonosításához. Erre a problémára reagálnak az IoT.nxt Raptor szoftveralapú hálózatperemi és átjárómegoldásai, amelyek sokféle hálózatperemi és IoT-eszköz nyers adatait tudják gyűjteni, normalizálni és összesíteni, majd a felhőbe küldeni a vizualizációhoz, valamint a teljes szervezet, technológiái, eszközei és folyamatai digitális áttekintő képének kialakításához. A vállalatok ezután az adatokba lefúrva (pl. részleg vagy folyamat szerint keresve) értékes felismerésekhez juthatnak, és úgy automatizálhatják a folyamatokat, hogy azok azonnal reagáljanak a gépek vagy a működés előre meghatározott változásaira. 

 

 

Az érdeklődők az április 1. és 5. között megrendezett Hannoveri Ipari Vásáron (BITKOM digitális gyár terület, 6-os csarnok, 30-as stand) ismerkedhetnek meg közelebbről a RunMyProcess és az IoT.nxt integrációjával. Megnézhetik, hogyan rögzíti az IoT.nxt Raptor a gyártásban használt érzékelőktől származó hatalmas adattömeget, küldi tovább az adatokat felhőbe, ahol – vizuális képpé és műszerfalakká alakítás után – a RunMyProcessen keresztül hatékonyan megosztják őket egy megelőző karbantartást támogató alkalmazással. Ha bármilyen jel arra utal, hogy a gép nem működik optimálisan, automatikusan szolgáltatáskérés indul a ServiceNow alkalmazásban és készletellenőrzési kérés az SAP-rendszerben. 

 

A Fujitsu RunMyProcess natív felhőplatformon a szervezetek gyorsan és biztonságosan megépíthetik, tesztelhetik, bevezethetik és skálázhatják a digitális folyamatokat a felhőben, helyben és a mobilkörnyezetben is összekapcsoló, eszközfüggetlen alkalmazásokat. A RunMyProcess segítségével a legkomplexebb üzleti folyamatokat is modellezhetik és észszerűsíthetik, miközben meglévő rendszereiket és szolgáltatásaikat (pl. az Office 365 és más felhőszolgáltatásokat, vagy a helyben telepített SAP-megoldást) integrálhatják okostelefonokkal, táblagépekkel, PC-kkel, hordható technológiával vagy más mobileszközökkel. Így a felhasználóknak bárhol és bármikor kifogástalan használati élményben lehet részük. A platform előre megépített csatlakozóival az ügyfelek gyorsabban kifejleszthetnek internetes alkalmazásokat, és hónapok helyett napokon belül bevezethetik, illetve rövid időn belül több ezer felhasználóra skálázhatják őket. 

 

„A Fujitsu RunMyProcess segítségével gyorsan és biztonságosan megépíthetők azok az internetes alkalmazások, amelyek minden ember, valamint a digitális világ felhői és eszközei számára elérhetővé teszik a nagyvállalati rendszereket. Az IoT.nxttel kialakított partnerkapcsolatnak köszönhetően a vállalatoknál működő IoT-eszközök egész arzenálját vethetjük be és kapcsolhatjuk be gördülékenyen bármilyen nagyvállalati munkafolyamatba. Ez a technológiai partnerkapcsolat óriási értéket hordoz azzal, hogy felszabadítja a vállalatok IoT-adataiban rejlő potenciált” – mutatott rá Hiroshi Yazawa, a Fujitsu RunMyProcess vezérigazgatója. 

 

„Az IoT.nxt hálózatperemi, központi és felhőszolgáltatásai a legtöbb nagyvállalat által vegyesen használt hagyományos régebbi IoT-eszközök és az új intelligens érzékelők adatai alapján, a működés zavarása nélkül adnak világos áttekintést arról, mi történik a szervezet egyes részein. A Fujitsu RunMyProcesszel kiépített partnerkapcsolatnak köszönhetően a cégek most egészen új szintre emelhetik ezeket a felismeréseket – gördülékenyen összekapcsolhatják őket bármely más üzleti funkcióval, és bárki számára elérhetővé tehetik őket a szervezetben. A vállalatokat intelligens szervezetekké alakítva így lehet valóban új üzleti értéket teremteni” – tette hozzá Nico Steyn, az IoT.next vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01