A Zyxel új Nebula SD-WAN eszköze közel hússzorosára növeli az adatátvitel sebességét
A tajvani Zyxel most bemutatott Nebula SD-WAN megoldása a legutóbbi mérések alapján akár hússzor gyorsabban képes eljuttatni az adatokat két, egymástól nagy távolságra lévő telephely között, mint nem-optimalizált versenytársa. A kisvállalkozásoknak ezentúl már nem kell órákat várnia arra, hogy a kulcsfontosságú információk megérkezzenek a képviseleti irodákba – a Nebulával ezek a feladatok percek alatt elvégezhetők.
Az időtakarékos megoldás kifejezetten élénkítő hatással van a vállalkozásokra: az optimális kialakítás és aggregációs képesség fokozása miatt sokkal gyorsabb munkavégzésre lesz lehetőség. A flotta alapú megoldás olyan további felhasználó barát funkciót is kínál, mint például az auto VPN és önkiszolgáló karbantartás, ami költséghatékonyságot eredményez. Emellett további frissített biztonsági elemeket felsorakoztatva a Nebula SD-WAN ezután is teljes biztonságban kezeli az érzékeny adatokat.
Úgy működik, mint a gyorsítósáv
Ez a mértékű sebesség – ami eddig nem volt elérhető a KKV-k számára – elsősorban az olyan funkciók finomhangolásának köszönhető, mint a TCP gyorsítás és a WAN aggregáció. A hálózat képes számos linket egyesíteni, és egyfajta gyorsítósávvá válik, ami elképesztő mértékben növeli a forgalom áramlásának hatékonyságát. „Eddig egy nem optimalizált két gigabit méretű adatcsomag három óra alatt ért át Tajvanból Németországba – a Nebula SD WAN-nal ez kevesebb, mint 10 percet vesz igénybe. Mivel rengeteg olyan KKV működik, ahol a telephelyek között 2 gigabitnél jelentősen nagyobb méretű adatforgalom zajlik, úgy gondoljuk, hogy az optimalizációnk több, mint csupán egy előny – ez már egy alapvető szükséglet.” - mondta el Treso Tamás, a Zyxel Magyarország vezetője.
A streamline kialakítással időt spórolunk
A Nebula SD-WAN lenyűgöző erejét olyan felhasználóbarát funkciók támogatják, mint az auto VPN, ami az operációs rendszer natív VPN kliensén alapulva garantál biztonságos, installáció-mentes kapcsolódást. Korábban a telephelyeket összekötő VPN kialakítása egy bonyolult és időigényes folyamat volt; ma azonban egyszerű és zökkenőmentes. A streamline irányába mutató trendet az SD-WAN önkiszolgáló funkciólistája is tükrözi, amely magába foglal ping, traceroute, USB modem újraindítási és csomagrögzítési funkciókat is. A manuális beállítás és kezelés mértékének csökkentése nem csupán az emberi tényezőből származó hibalehetőségek számát csökkenti, hanem a rendszergazdák telephelyenkénti fenntartásának költségei is megspórolhatók vele.
Modern biztonság az adatvédelemhez
A Nebula SD-WAN egy újabb védelmi szinttel, a Public Key Infrastructure-rel (PKI) bővítette biztonsági funkcióit. Ez a digitális védelmi funkció csendesen dolgozik az alkalmazás felszíne alatt, és vállalati szintű kódolással és autentikációval szolgál, amely tökéletesen illik a pénzügyi vagy állami szektorokhoz – illetve bármilyen iparághoz, ahol rendkívül érzékeny adatoknak kell mindenáron lakat alatt maradnia.
Kapcsolódó cikkek
- A Zyxel új eszközével tovább növelhető a lefedettség
- A Zyxel új eszközét a nagyobb távolságok lefedésére tervezték
- Itt az új, fiatalos WiFi Mesh megoldás
- Öt új funkcióval lett gazdagabb a Nebula
- A versenyképesség kulcsa: a takarékos hálózatfejlesztés
- Hálózatfigyelés mesterfokon
- Nehezen állnak át a magyar kkv-k a felhőalapú hálózatra
- A Nebulával a kisvállalkozások licencdíj fizetése nélkül állhatnak át a felhőalapú menedzsmentre
- Kis- és otthoni irodáknak szánt switch eszközök a Zyxel-től
- A Zyxel bevezette a NebulaFlex funkciót
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.