Hiperrealisztikus 3D-nyomtatott szobrok a marketing szolgálatában
Mintegy 995,2 millió forintos beruházással bővítette szolgáltatásainak kínálatát a BIGPRINT HUNGARY Kft. A 497,6 millió forintos vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült projekt eredménye, hogy a cég már 3D nyomtatással kombinált, térformázott, POS nyomdai termékek, display-ek előállítására is képes.
A most beszerzett, térformázott (3D) eladáshelyi vizuálkommunikációs display és POS nyomdaipari termékeket gyártó rendszer alapvetően új, minden korábbinál látványosabb marketinglehetőséget ad a BIGPRINT megrendelőinek kezébe, akik ezáltal jelentős versenyelőnyre tesznek szert. A POS (Point Of Sale) rövidítés kifejezetten eladáshelyi marketingeszközöket jelent, mindez 3D nyomtatással előállítva pedig hiperrealisztikus szobrokat és akár többméteres tárgyakat. Képzeljük el a mozi előterében a filmben látható, életnagyságú szörnyet, vagy a bolt előtt egy hatalmas üdítős, vagy akár samponos flakont, játékboltban egy 2 méteres játékfigurát, és így tovább. Az így készült eszközöket pehelykönnyű, mégis erős, üreges szerkezet és az adalékanyagos eljárás miatt minimális hulladéktermelés jellemzi. A beruházással a pályázó versenyképessége jelentősen nőtt, mivel a Kelet-Közép-Európai régióban nincs egyetlen más szereplő sem, ahol ilyen látványú és technikai színvonalú szolgáltatás elérhető lenne.
Kapcsolódó cikkek
- 11 iskola életét változtatja meg a 3D nyomtatás
- 3D nyomtató központ nyílt a kisvárdai Szent László Katolikus Középiskolában
- Magyar fejlesztésű 3D nyomtatóval készítették a Trónok harca figuráit a budapesti premierre
- Bővített A3 és A4 portfolióval rukkol elő a HP
- Költséghatékony és problémamentes kezelést biztosító Epson nyomtatók
- Az Altalink termékcsalád ingyenesen letölthető szoftveres frissítést kapott
- A Ricoh új, intelligens eszközöket kínál a digitális munkahelyeknek
- Autista gyermekek fejlesztését támogatta az Epson karácsonykor
- Az Epson a fenntarthatósági munkájáért az EcoVadis arany fokozatát kapta
- Az új Xerox ConnectKey nyomtatókkal növelhető a kreativitás és a termelékenység
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.