Szedjük ráncba az üzleti folyamatokat
Már platformszolgáltatásként is elérhető a Micro Focus Solutions Business Manager. A vállalat nemrég jelentette meg a folyamatkezelő rendszer legfrissebb kiadását, amellyel egyidejűleg a megoldás most már PaaS (Platform-as-a-Service) formában is elérhető. Az eszköz segítségével a szervezetek számos különféle üzleti területen kezelhetik és követhetik nyomon folyamataikat, jelentősen javítva ezzel a hatékonyságot.
A Solutions Business Manager jól átlátható felhasználó felületén keresztül a szakemberek minimális fejlesztési tudással és adminisztrációs munkával, egyszerűen és gyorsan hozhatnak létre, vezethetnek be és fejleszthetnek tovább folyamatalkalmazásokat. Ezek segítségével könnyen nyomon követhetők az egyes üzleti folyamatok: minden, a projektben érintett fél megtekintheti, pontosan hol tart a munka, mely lépéseket tették meg és melyek vannak még hátra, illetve kik végezték el és kik hagyták jóvá az adott feladatokat. A megoldással a szervezetek automatikusan eleget tehetnek az auditálási követelményeknek is.
Az eszköz számos különféle üzleti területen képes támogatni a folyamatokat, a pénzügytől és humánerőforrásoktól kezdve a marketingen és sales-en át egészen a kormányzati szervekig vagy éppen minőségbiztosításig. Csomagok útjának követéséhez ugyanolyan jól használható, mint a szerződések kezeléséhez és nyilvántartásához vagy éppen az események szervezéséhez és a regisztrációk rögzítéséhez.
Annak érdekében, hogy a szervezetek minél könnyebben használatba vehessék a megoldást, a Micro Focus számos előre összeállított folyamatalkalmazást elérhetővé tesz számukra. Ezeket a vállalatok egyszerűen letölthetik és bevezethetik, illetve a Solutions Business Manager felületén keresztül igényeik szerint testre szabhatják, lokalizálhatják vagy kiegészíthetik további elemekkel.
A megoldáson belül külön folyamatalkalmazás érhető el két olyan területen, ahol különösen sok ügyfél igényel támogatást. A Service Support Manager segítségével a szervezetek az ITIL-ajánlásoknak megfelelően menedzselhetik az összes IT-folyamatukat, beleértve az eszközök, az incidensek, a problémák, a változások és a konfigurációk kezelését. A moduláris megoldás egyszerűen testre szabható, így a vállalatoknak csak azokat a modulokat kell bevezetniük, amelyeket ténylegesen használnak, majd a későbbiekben saját igényeiknek megfelelően implementálhatják a további modulokat. A Release Control használatával pedig a cégek egyszerűen kézben tarthatják és ellenőrizhetik az alkalmazásfejlesztési folyamatokat a kód elkészültétől az üzembe helyezésig, így biztosak lehetnek abban, hogy a programok megfelelő minőségben és funkcionalitással, határidőre elkészülnek.
A platformszolgáltatásként elérhető Solutions Business Manager on Demand verzión keresztül a vállalatok egyszerűen használhatják a Solutions Business Manager teljes folyamat-alkalmazásfejlesztési és futtatási környezetét, külön helyi infrastruktúra, rendszer és beállítások nélkül. Mindeközben a szervezetek az igény szerint skálázható megoldás segítségével a kapcsolódó adminisztrációs és működtetési költségeiket is csökkenthetik.
Kapcsolódó cikkek
- Mi köze a GDPR-nak (és a munkaadómnak) a mobilomhoz?
- Az idő pénz, különösen a kibervédelemben
- Jó (csapat)munkához idő kell... és egy jó eszköz
- Okosautókhoz okos védelem is kell
- Ne legyen „átalakítás miatt zárva”, avagy a digitális átállás 4 alappillére
- Tovább bővíti kiberbiztonsági szakértelmét a Micro Focus
- Itt a megoldás az IT-biztonsági szakemberhiányra
- Mi a közös a klímaváltozásban és az adatbiztonságban?
- 4 kockázat, ami az ön alkalmazásait is fenyegetheti
- Páncélszekrényt a felhőbe is!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.