MKB Fintechlab: inkubált startupjaink hazai és nemzetközi sikeressége a saját eredményességünk mértékegysége is egyben
Az MKB Bank által 2016-ban létrehozott MKB Fintechlab innovációs labor és nemzetközi startup inkubátor Magyarország és a régió első ilyen jellegű szakmai műhelye. A Fintechlab startup inkubációs programja a már tesztelhető fejlesztéssel rendelkező fintech startupok számára biztosít induló befektetést, személyre szabott képzési programot, sőt a legjobbak számára az MKB Pénzügyi Csoporttal való szakmai együttműködés lehetőségét is lehetővé teszi.
A Fintechlab ügyfélközpontú tervezési programjának célja, hogy a digitális pénzügyi és fintech megoldások mindenkor a felmért és folyamatosan tesztelt ügyféligényekre épüljenek.
Az MKB Fintechlab inkubációs programjának eredményességét, szakmai munkájának, kiválasztási és képzési rendszerének sikerét mi sem jelzi jobban, mint az a tény, hogy az elmúlt évek során inkubált startupok fintech fejlesztései Magyarországon és nemzetközi szinten is rendszeresen a legmagasabb szintű szakmai elismeréseket érik el.
Alább az MKB Fintechlab által inkubált startupok hazai és nemzetközi elismerései:
Fintechblocks
(Fintechlab inkubáció éve 2017, MKB Bankkal történő együttműködés kezdete 2018)
2018-ban a „Money2020” (London), a világ egyik legnagyobb fintech konferenciája és szervezete szerint a 10 legígéretesebb fintech megoldás egyike.
Blueopes
(Fintechlab inkubáció éve 2017, MKB Bankkal történő együttműködés kezdete 2018)
2017-ben az Év magyar fintech startupja.
2019-ben a FinTech Global, a fintech- és bankvilág egyik vezető londoni elemző cége szerint a 100 leginnovatívabb wealthtech (vagyonkezelési technológia) megoldás egyike.
Limitless
(Fintechlab inkubáció éve 2017)
2017-ben a Central European Startup Awards az Év közép-kelet európai startup alapítójának választotta a cég alapítóját, Sara Koslinskát. A díjat Szófiában vehette át.
2018-ban a Money2020 (London), a világ egyik legnagyobb fintech konferenciája és szervezete szerint a 10 legígéretesebb fintech megoldás egyike.
Thinkout
(Fintechlab inkubáció éve 2018)
2018-ban a Raiffeisen romániai fintech versenyének győztese.
Pago
(Fintechlab inkubáció éve 2018)
2018-ban az év romániai startupja.
PénTech
(Fintechlab inkubáció éve 2019)
2019-ben a Fintechshow (Budapest) legígéretesebb fintech megoldása.
Digi.me
(Fintechlab inkubáció éve 2019)
2018-ban a Fintech Hackathon (Budapest) győztese.
2018-ban a Financial Times „Európa Top100 digitális bajnoka” között nevezi meg.
Pereczes János, MKB Fintechlab ügyvezető igazgató: „A startupok világa különleges közeg. Ezen belül is talán a legizgalmasabb a fintech startupok működése, hiszen pénzügyei mindenkinek vannak. Okkal lehetünk büszkék az általunk inkubált startupok hazai és nemzetközi elismeréseire, hiszen az elismerésekkel mindig komoly fejlesztéseket, a világot jobbá, könnyebbé tevő digitális újdonságokat díjaznak. Köszönjük az MKB Bank támogatását.”
Kapcsolódó cikkek
- MKB Fintechlab: mentoráltunk, a PénTech lett 2019 legígéretesebb fintech megoldása
- Svéd nagyvállalatok fognak össze, hogy közép-kelet-európai startupokat támogassanak
- Magyar technológia ad megoldást a kiemelt fontosságú infokommunikációs berendezések hatékony hűtésére
- A startupok ma már az IT-világon túl is mernek gondolkodni
- AHa! Brainstore 2.0 startup program: Beszállt a Hiventures
- Hatodik alkalommal startolt a Women Startup Competition
- Magyar startup siker Európa legnagyobb innovációs platformján
- Újabb startup verseny
- A közösség finanszírozza az új startupkönyvet
- Az Apple után a Microsofttal is együtt dolgozik a magyar startup
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.