Az Antenna Hungária jelentkezett egyedül az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró jogosultságért
Május 14-én egyetlen jelentkezőt, a jelenlegi szolgáltatót vette pályázati nyilvántartásba a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró hálózatok lejáró üzemeltetési jogosultságának megszerzésére kiírt pályázaton. A hatóság ezután megkezdi az Antenna Hungária Zrt. pályázati ajánlatának tartalmi vizsgálatát. Eredményhirdetés júniusban várható.
Az NMHH által közzétett pályázati felhívás szerint – amelynek tervezetét március 7-én bocsátotta szakmai véleményezésre a hatóság – április 30-án lehetett beadni az ajánlatokat: a lehetőséggel egyetlen pályázó, a jelenlegi szolgáltató élt. Az NMHH az Antenna Hungária Zrt.-t – ajánlatának alaki vizsgálata után – május 14-én pályázati nyilvántartásba vette, melyet a szabályok alapján a honlapján hivatalosan is közzétett.
Az eljárás következő szakaszaként az NMHH megkezdi az ajánlat tartalmi vizsgálatát, amelynek alapján várhatóan júniusban fog eredményt hirdetni.
Az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró hálózatokat jelenleg az Antenna Hungária Zrt. üzemelteti és a MinDig TV-szolgáltatáscsaládon keresztül hasznosítja. A 2008-ban megszerzett jogosultság 2020 szeptemberében jár le. A pályázat nyertese a lejárattól számított tizenkét éven át üzemeltetheti majd a jelenlegivel megegyező technológiájú hálózatot, amelyen biztosítania kell, hogy a közszolgálati műsorok változatlan minőségben és a jelenlegi vevőberendezésekkel ingyenesen elérhetők maradjanak, legalább 98 százalékos lakossági lefedettséggel. A nyertesnek új, fejlettebb technológiájú hálózatokat is építenie kell, ahol előfizetéses szolgáltatásokat nyújthat majd piaci megállapodások alapján.
Kapcsolódó cikkek
- Három országos rádiónak van napi milliós hallgatótábora
- Médiatanács: közel 125 millió forint támogatás a közösségi televíziók és rádiók rezsiköltségeire
- NMHH: tarol az okostelefonos életforma – nemcsak a fiataloknál
- NMHH: 11 százalékkal csökkentek az internetárak tavaly
- Idén is várják a jelentkezőket az AHa! BrainStore programra
- A Médiatanács eredményt hirdetett három rádiós pályázaton
- NMHH: Három év alatt megnégyszereződött a mobilinternet-szolgáltatás adatforgalma
- Négy sávban fog idén új, széles sávú frekvenciahasználati lehetőségeket értékesíteni az NMHH
- NMHH Médiatanács: Továbbra is kevesen használják a tévés és internetes gyerekzárakat
- NMHH Médiatanács: Több mint 246 millió forint támogatás animációs sorozatok folytatására
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.