Pályázat indul: Közösségi tereket épít a Telenor és a Hello Wood
Legyen szó színpadról, stégről, játszótérről vagy kutyás akadálypályáról, egy közös tér sokat jelenthet azoknak a közösségeknek, akiket egy hobbi, az együtt sportolás vagy egy jó cél megvalósítása hoz össze. A Telenor és az egyedi faépítményeiről, installációiról ismert Hello Wood alkotóközösség Együtt/tér címmel hirdet pályázatot kisközösségek számára, fából kialakítható új közösségi terek megvalósítására.
A Telenor és a Hello Wood az Együtt/tér projektre olyan pályázók jelentkezését várják, akik kisebb közösségük számára szeretnének saját közösségi teret létrehozni, a szervezők segítségével közös értéket teremteni. Legyen szó sportolással, szabadidővel, hobbival kapcsolatos tevékenységről, ha ehhez például hiányzik egy színpad , egy fedett stég, vagy akár egy menő kutya akadálypálya, most itt a lehetőség. A szervezők szintén várják olyan pályázók ötleteit, akik összefogással nem saját közösségüket segítik, hanem egy jó ügy, jó cél érdekében fognak össze.
Egy inspiráló példaépítmény már el is készült
Pilotprojektként az első közösségi tér már meg is épült: az ország egyik legrégebbi rögbiklubja, az amatőr sportolókat tömörítő Fehérvár Rugby Club pályájára készült egy fedett lelátó. A főként utánpótláscsapatok nevelésével foglalkozó, de felnőtt férfi és női csapattal is rendelkező klub 30 éve alakult, tagjait pedig nem csak a sport szeretete tartja össze. Az edzéseken és a meccseken kívül is sok közös programot szerveznek a szurkolókkal, családokkal, barátokkal, amelyekkel segítik a fiatalokat egy pozitív közösséghez tartozni, és egymást is tanítják ezért a közösségért együtt tenni. A klub már öltözőjét, klubházát is részben önerőből, társadalmi munkával alakította ki, most pedig a Telenorral és a Hello Wooddal együtt létrehozott lelátó építésében is aktívan részt vettek. A Fehérvár Rugby Club mindennapjait és az új lelátó építésének pillanatait ez a kisfilm mutatja be.
Most az ország hasonló közösségeinél a lehetőség, pályázat indul!
A pályázatokat 2019. június 7-éig várják az Együtt/tér honlapján (https://teretadunk.telenor.hu/), amelyeket a Telenor és a Hello Wood zsűrije fog kiértékelni, és két győztes pályázó közösségnek segédkeznek a vágyott fa installációik megvalósításában még június folyamán.
A pályázat apropóját a Telenor most futó kampánya adta, melyben arra hívja fel a figyelmet, hogy most együtt még jobbak, többek lehetünk: július 16-ig azok a publikusan elérhető, számlás, lakossági hangalapú tarifát használó Telenor-ügyfelek, akik ajánlókódjával ismerőseik Telenor Blue+ előfizetést kötnek a szolgáltatónál, 15 ezer forintos készülékvásárlási kedvezményt kaphatnak, vagy a meghívó és a meghívott számára egyaránt járó, öt hónapig havi 100 gigabájtos Hipernet-adatkeretet választhatnak. A részletes feltételek a Telenor honlapján olvashatók.
Kapcsolódó cikkek
- Makay József lett az „Év információbiztonsági újságírója”
- Az Antenna Hungária jelentkezett egyedül az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró jogosultságért
- Kiváló videós tartalmakat készítettek? Nevezzék a versenyre!
- Tarolt a digitalizáció az idei Siemens Press Award hazai döntőjében
- A Vodafone és a Brain Bar teret ad a fiatal tehetségeknek
- Idén is várják a jelentkezőket az AHa! BrainStore programra
- A digitalizált vízszolgáltatással a lakosság és a környezet is nyer
- A Médiatanács eredményt hirdetett három rádiós pályázaton
- Biztonsági gyerekóra és okos nyomkövető kisállatoknak a Telenortól
- A jövőben is az OTT-One üzemelteti a „Telenor MyTV” szolgáltatást
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.