Egyszerű és biztonságos fizetési mód a FlixBus magyar utasainak
A FlixBus folytatja innovatív útját: a nemzetközi távolsági buszszolgáltató elérhetővé tette felhasználóinak az Apple Pay fizetési lehetőséget. A jegyvásárlás gyorsabbá és kényelmesebbé válik az egyszerű, biztonságos és titkosított mobilfizetési móddal.
A felhasználóbarát digitális megoldások a FlixBus üzleti modelljének szerves részét képezik a vállalat 2013-as alapítása óta. A vállalat anyacége, a FlixMobility 200 fős csapattal fejleszti folyamatosan a cég technológiai ajánlatát, többek közt olyan megoldásokat is integrálva a FlixBus alkalmazásába, mint az Apple Pay.
A biztonság és adatvédelem az Apple Pay rendszerének központi eleme. Ha a felhasználók bankkártyájukat vagy hitelkártyájukat használják, a kártyaszámot sem az eszköz, sem az Apple szerverei nem tárolják el. Ehelyett egy egyedi azonosítót (Device Account Number) rendel a tranzakcióhoz a rendszer, ami titkosítva kerül a készülék biztonsági moduljába (Secure Element). Minden fizetéshez egyedi, dinamikus biztonsági kód tartozik.
A FlixBus iOS alkalmazásának felhasználói mostantól egy Apple Pay ikont találnak a fizetési lehetőségek között, aminek segítségével néhány kattintással lebonyolíthatják vásárlásukat, hiszen a fizetéshez szükséges információkat az Apple Wallet tárolja.
„Örömünkre szolgál, hogy utasainknak a lehető legjobb utazási élményt biztosíthatjuk az Apple Pay mobil alkalmazásunkba való integrálásával.” – mondta el Daniel Krauss, a FlixMobility társalapítója és informatikai ügyvezető igazgatója.
Gyors tranzakció biztonságosan
Az Apple Pay egyszerűen beállítható és a felhasználók a bankkártya vagy hitelkártya használatával járó előnyöket továbbra is élvezhetik. A fizetési funkció jelenleg az Apple Watch, iPhone SE és iPhone 6 vagy annál újabb készülékeken érhető el.
Azok az alkalmazások és weboldalak, amik elfogadják az Apple Pay-t egyszerű online vásárlási lehetőséget biztosítanak a Touch ID, vagy Face ID azonosítással. Nem szükséges manuálisan kitölteni hosszú űrlapokat, majd újra és újra bevinni a számlázási vagy szállítási információkat. Akik szolgáltatásokért vagy termékekért történő fizetéskor alkalmazásokban vagy a Safariban az Apple Pay-t szeretnék használni a következő készülékeken tehetik ezt meg: iPhone 6, vagy ennél újabb készülékek, iPhone SE, iPad Pro, iPad (5. generáció vagy ennél újabb készülékek), iPad Air 2, iPad mini 3, vagy ennél újabb készülékek. Az Apple Pay szintén használható a Safari felületén a 2012-ben, vagy azután bemutatott Mac gépeken, amiken macOS Sierra fut, és lehetséges a fizetés megerősítése iPhone 6-os vagy annál újabb készüléken, Apple Watch segítségével, vagy az új MacBook Pro, illetve MacBook Air Touch ID funkciójával.
Kapcsolódó cikkek
- A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik
- Egyedülálló parkolási okosmegoldás a büntetések kizárására
- Még több MOL-kúton lehet az elveszett kutyákat beazonosítani
- A WIWE azonnali, 1 perces EKG szűrést ajánl az 50 napos kardiológiai várakozási idővel szemben
- Így cseteltek volna a legnépszerűbb szépirodalmi szereplők
- Megvan az idei Global Legal Hackathon magyarországi győztese
- A LEGO HIDDEN SIDE új szintre emeli a játékélményt
- Szív alakú videóüzenetek Valentin-napra a Viberen
- Nemzetközi díjat nyert a magyar biztosítási applikáció
- Megújult külső, rejtett hívószámos chat és csoportos hívások az új Viber 10-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.