A Razer két évre szerződött le az Evil Geniuses csapattal

forrás: Prím Online, 2019. május 23. 09:03

A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája bejelentette új partnerségi megállapodását az Evil Geniuses-szel (EG), amely a világ egyik legrégebbi, világszerte széles rajongói bázissal rendelkező, profi esport csapata.

A fentiek az Evil Geniuses visszatértét jelzik a Team Razer kötelékébe, és egybeesnek Dota 2 csapatuk kijutásával a The International 2019 bajnokságra. Az intenzív bajnokság elmúlt öt éve során az EG Dota 2 csapata következetesen a legjobb öt helyezett között végzett.

 

Az Evil Geniuses-t az elkövetkező két évben a Razer látja el esport-minőségű perifériáival - köztük fejhallgatókkal, billentyűzetekkel, egerekkel és felületekkel (egérpadokkal) - mind a felkészülések, mind a versenyek során. 

 

Az Evil Geniuses közismert első osztályú Dota 2 és Call of Duty (COD) csapatairól, de a Fortnite, a Rocket League, a Rainbow Six: Siege, az Artifact, a Smash Bros és a Street Fighter V játékok versenyeiben is képviselteti magát csapatokkal. Legjelentősebb eredményeik közé tartozik a The International 2015 Dota 2 Championship, és a Call of Duty World League Championship 2018 megnyerése. Dota 2 csapatuk nemrégiben az MDL Disneyland Paris Dota 2 harmadik helyét szerezte meg, és csúcsformában vág neki a közelgő The International 2019 versenynek.

 

 

„A Team Razer büszke rá, hogy a esportok legmagasabb szintjén működhet együtt az Evil Geniuses csapatával.” - nyilatkozta David Tse, a Razer globális esport-igazgatója. „Szenvedélyükkel és elkötelezettségükkel mindig inspirálólag hatnak ránk, partnerségünket pedig a legkiválóbb technológiák és készségek fogják hajtani.”

 

Az EG Dota 2 csapatában egy igazi esport sztárversenyző-páros található: Artour “Arteezy” Babaev egy Üzbegisztánban született, kanadai játékos, akinek livestreamjeit több mint félmillióan követik. Syed Sumail “SumaiL” Hassan, a pakisztáni esport csodagyerek pedig minden idők legfiatalabb játékosaként nyerte meg a The International Dota 2 Championship bajnokságot, és ő volt az is, aki a legifjabbként, mindössze 16 évesen átlépte az 1 millió dolláros határt az esport nyereményekben. Amikor augusztusban elindul az idei The International verseny, a Team EG pedig a Dota 2 legjobb csapataival kerül szembe a következő díjért folytatott harcukban, minden szem rájuk és csapattársaikra fog szegeződni.

 

Az EG COD-csapata a kétszeres Call of Duty világbajnok párossal, Jordan „JKap” Kaplan-nal (2015, 2016) és Bryan „Apathy” Zhelyazkov-val (2016, 2018) száll versenybe. Ők ketten az egyedüli olyan játékosok, akik három egymást követő Call of Duty bajnokság döntőjében is szerepeltek, JKap pedig az összes COD játékos közül a legtöbb döntős részvétel (4) rekordját is magáénak mondhatja. Az öt emberből álló csapatot egy további Call of Duty világbajnok - Dillon „Attach” Price - teszi teljessé, aki a valaha volt legfiatalabb játékosként (2015-ben, 18 éves korában) nyerte meg a COD Championship bajnokságot.

 

„Együttműködésünk a Team Razerrel hihetetlen értékkel bír.” - tette hozzá Phillip Aram, az Evil Geniuses ügyvezető igazgatója. „A Razer nagy teljesítményű gamer eszközei a legmagasabb szintet képviselik, és újabb versenyelőnyöket biztosítanak játékosaink számára.  A Razer a tökéletes márka, amellyel élvezhetjük a folyamatos sikereket, és versenybe szállhatunk a The International ismételt elhódításáért."

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01