Digitalizációs támogatást kapnak az építőipari szakemberek
Ki ne kapott volna már szóban, sms-ben vagy éppen ácsceruzával sebtében papírzacskóra firkantott árajánlatot építőipari szakembertől. Bár egyre több mester használ számítógépet az árajánlat adáshoz, többségüknek ez teher. Ezt ismerte fel a Magyar Építőipari Szakemberek Közössége és egy online árajánlatadó rendszert fejlesztett szakemberek számára.
Az online árajánlatadó rendszerrel gyorsan készíthető a mai követelményeknek megfelelő informatív és ízléses árajánlat. A rendszer mobiltelefonra optimalizálva készült, miután észrevették, hogy a szakemberek többsége a mobiltelefon révén kerül kapcsolatba az informatikával, egyáltalán nem használnak asztali gépet, laptopot.
A rendszerben a szakemberek létrehozhatják saját profiljukat, majd megadhatják az egyes munkafolyamatok - például alapozás, glettelés, fugázás - árait. Ezután a méretek, anyagok, mennyiségek beállításával néhány kattintással összeállítható az árajánlat. Az ajánlat PDF formátumban készül el, melyet a rendszer elküld a szakember e-mail címére, ami így kinyomtatható vagy továbbítható a megrendelőnek.
Az árajánlatadó rendszer amellett, hogy csökkenti az adminisztrációt, javítja a hatékonyságot és a szakemberek által nyújtott szolgáltatás színvonalát. A rendszer a Szakember Közösség tagjainak díjmentesen használható. Jelenleg a rendszer tesztelése folyik, a szakembereknek júliustól elérhető a szolgáltatás.
A Magyar Építőipari Szakemberek Közössége 2016-ban alakult a Mapei Kft. gesztorságával, hogy támogatást nyújtson a szakemberek számára. Tagjainak száma mára elérte az 1500 főt. Szolgáltatásai között szakmai és üzleti képzések, marketing támogatás, mobiltelefon tarifakedvezmény, kedvezményes felelősségbiztosítás, üzemanyagkedvezmény, munkaruha vásárlási kedvezmény, díjmentes jogi tanácsadás szerepel. A szolgáltatások köre folyamatosan bővül.
Kapcsolódó cikkek
- Egyszerű és biztonságos fizetési mód a FlixBus magyar utasainak
- Megérkezett a HONOR 20 széria
- 100 db WIWE készülék került ki kardiológiákra
- A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik
- Egyedülálló parkolási okosmegoldás a büntetések kizárására
- Még több MOL-kúton lehet az elveszett kutyákat beazonosítani
- A bizalom az alapja a használt mobilok piacának
- Kiosztották a Vodafone Digitális Díjakat
- Vezet a Telekom az online értékesített mobiltelefonok és tabletek piacán
- A digitális kor ittas vezetése a vezetés közbeni mobilozás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.