A Xerox Iridesse nyomdagépet választották a digitális nyomtatás legfontosabb innovációjának
A Xerox Iridesse nyomdagép nyerte a European Digital Press Association Awards versenyében a fődíjat. A Xerox e termékével a legfontosabb digitális nyomdai újításának járó EDP Cut Sheet Printer Award for Innovation in Digital Production díjat vihette haza.
Az Iridesse az egyetlen olyan digitális nyomdagép, amely képes akár hat szín nyomására egyetlen munkamenetben, és a dekoratív, irizáló fémes színek mellett, fehérrel és clear lakk hatással készült nyomdai anyagok is létrehozhatók vele. A digitális nyomdák így egyedi grafikai elemek és különleges effektek tervezési lehetőségét teszik elérhetővé ügyfeleiknek, emellett pedig lehetővé tette, a kisebb méretű cégek számára is ezen egyedi termékek költséghatékony gyártását, akár kisebb mennyiség esetén is.
A döntést az iparági teljesítmény legfontosabb három tényezője – a költségek, a hatékonyság és a minőség – figyelembevételével hozták meg, amelyek alapján az EDP a Xerox Iridesse nyomdagépét találta a legjobbnak a Münchenben megrendezett FESPA Global Print Expo kiállításon.
„Kreatív ügynökségként a legnagyobb versenyelőnyt az egyedi ötleteink jelentik” – mondta Ben Glazier, a Glazier Design kreatív ügynökség alapítója. „A Xerox Iridesse számos lehetőséget kínál arra, hogy új, friss ötleteket vigyünk olyan partnereinknek, mint például a divatcégek vagy kiskereskedők, akiknek igazán egyedi megoldásokra van szükségük ahhoz, hogy kiemelkedjenek versenytársaik közül és még jobban felhívják ügyfeleik figyelmét a termékeikre és szolgáltatásiakra. Az Iridesse fantasztikusan gyors átfutási időt kínál, amely még hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé, időt és költséget spórolva meg ezzel ügyfeleinknek.”
A londoni IPW1 az egyik első olyan nyomda volt, amely kipróbálhatta az Iridesset. Az első sikeres tesztek után Európa-szerte egyre több Iridesset állítottak munkába, többek között Anglia vezető kereskedelmi nyomdái, a Hickling & Squires és a Hobs Repro, az olaszországi Furlan Grafica, a spanyol Adaequo és ByPrint Madrid, a svájci ILG Druck és a Benelux piacra dolgozó Printsalon. Magyarországon a DigitalPress és Copy General kínálatában érhetők el az Iridesse által biztosított egyedi szolgáltatások.
„Az Iridesse a Xerox egyik legfontosabb nyomdai innovációja” – mondta Tracey Koziol, a Xerox Global Offerings üzletágának alelnöke. „Az Iridesse a grafikusoknak és a digitális nyomdáknak nyújt lehetőséget kínálatuk bővítésére és vállalkozásuk növekedésére azáltal, hogy több funkciót, jobb minőséget és nagyobb rugalmasságot biztosít alacsonyabb költségekkel.”
Kapcsolódó cikkek
- Egy gombnyomással fordítanak a Xerox új multifunkciós berendezései
- A Xerox segít megragadni a kulcsfontosságú piaci lehetőségeket az idei drupa kiállításon
- Az OKI Europe a kreativitás és a színek világának határait feszegette a FESPA 2019 rendezvényen
- Intelligens nyomtatók és időtakarékos megoldások kisvállalkozások számára
- Költséghatékony és problémamentes kezelést biztosító Epson nyomtatók
- Az Altalink termékcsalád ingyenesen letölthető szoftveres frissítést kapott
- Az új Xerox ConnectKey nyomtatókkal növelhető a kreativitás és a termelékenység
- Könyvek, számlák és DM levelek gyorsabb és gazdaságosabb nyomtatása
- A Xerox új, költséghatékony monokróm nyomtatókkal segíti a kkv-k működését
- Eljött a digitális nyomdatermékeknél is az irizáló színek és speciális díszítések világa
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.