A MOL is az EIT Digital tagjai között

forrás: Prím Online, 2019. június 10. 12:34

A MOL-csoport együttműködési megállapodást írt alá az EIT Digitallel, a kétszázötvennél is több tagot tömörítő, a digitális innovációt ösztönző, páneurópai szervezettel, amely épp a napokban hirdette meg éves brüsszeli rendezvényét.

Az EIT Digital az Európai Parlament által létrehozott Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) szerződött partnere. Közel egy évtizede működik együtt partnereivel sikeres üzleti termékek és szolgáltatások létrehozása érdekében technológiai fejlesztések révén. Belépésével a MOL olyan nagyvállalatokhoz csatlakozott mint a Telefónica és a Bosch, illetve Magyarországon az OTP Bank és a Magyar Telekom. A szervezetnek kilenc európai országban és a Szilícium-völgyben vannak irodái, a budapesti az egyetlen a közép-kelet-európai régióban.

 

Gulyás László, az EIT Digital Hungary ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, hogy a MOL taggá válásával a budapesti csomópont 2019-ban már 20 fölötti tagot számlál, beleértve a külső partnereket Szlovéniában, Horvátországban és Bulgáriában. A MOL megjelenésétől többek között az új közlekedési megoldások, az autómegosztás területén várnak innovatív ötleteket, de a régióban komoly szereplőként, a napi 1 millió ügyfelet kiszolgáló cégre az ipar digitális megújulásában is kiemelt szerep várhat.

 

„A MOL-csoport 2030 stratégiájában megfogalmazott célkitűzéshez, miszerint a MOL a jövőben sokkal nagyobb fókuszt helyez a mobilitásra, és az úton lévők első számú választásává kíván válni, elengedhetetlen, hogy nyissunk az új innovatív technológiák irányába” – fogalmazott Winkler Zsolt, a MOL-csoport Open Innovation Hub-jának vezetője. „A MOL-csoport stratégiai partnerséget kötött korábban az InnoEnergy-vel és az Urban Mobility-vel is, ezekkel az együttműködésekkel, valamint az EIT Digitalhez való csatlakozásunkkal vállalatunk jó úton halad abban, hogy az európai innovációs ökoszisztéma megkerülhetetlen szereplőjévé váljon.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01