A MiTAC partnerségre lépett a brit Inzurával

forrás: Prím Online, 2019. június 11. 14:01

A Mio fedélzeti kamerák gyártója, a tajvani MiTAC Digital Technology Corporation nemrégiben partnerségre lépett a brit Inzura digitális biztosítástechnológiai szolgáltatóval. 

Az együttműködés célja, hogy a Mio/MiTAC fedélzeti kamerák száz százalékosan integrált telematikai megoldást nyújtsanak a gépjármű-biztosítási ágazat számára. A Nagy-Britanniában bevezetett új megoldás eredménye a biztosítóval való direkt és gyors adatcsere, így baleset esetén a kamera felvételei azonnal elérhetővé válnak a szolgáltatók számára. A cél: kevesebb baleset, megnövekedett biztonság és gördülékenyebben zajló kártérítési folyamatok.

 

A globális fedélzeti kamera piac a becslések szerint körülbelül 2,19 milliárd dollár értékű. Ez annak köszönhető, hogy a fedélzeti kamerák megfelelő bizonyítékot szolgáltatnak a balesetek okainak beazonosítására – nyilatkozta a Mio/MiTAC. A járművezetők ártatlanságuk igazolására és hamis biztosítási igények elleni védelemként is használhatják a felvételeket.

 

A biztosítók azonnal hozzáférhetnek a kamera videóihoz

A Mio/MiTac és az Inzura együttműködéséből született megoldás lehetővé teszi, hogy a biztosítási szolgáltatók másodperceken belül, minden felhasználói beavatkozás nélkül hozzáférjenek a fedélzeti kamerák baleseti videofájljaihoz. Ezzel azonnal létrejön az Első Kárbejelentés (FNOL), azaz a biztosított ügyfelet ért baleset első bejelentése a szolgáltató felé. Nem kell tehát bajlódni a biztosítóval történő kapcsolatfelvétellel, és a baleset körülményeit sem kell emlékezetből visszaidézni. Ehelyett azonnal elérhető a bizonyíték, így a biztosítók a lehető leggyorsabban hozzáláthatnak a kártérítési igények kivizsgálásához.

 

Iparági újdonság

„Ez az együttműködés fontos áttörés cégünk számára. Örülünk, együtt dolgozhatunk az Inzura-val, és elsőként vezethetjük be ezt a fedélzeti kamera megoldást a gépjármű-biztosítási ágazatba” – mondta Steve Chang, a MiTAC Digital Technology Corporation elnöke. „Azt szeretnénk, hogy az autóvezetők minden szempontból a lehető legnagyobb biztonságban érezzék magukat a brit utakon. A Mio fedélzeti kamerái a legmegbízhatóbb szemtanúk és ahhoz is hozzájárulnak, hogy a megoldás a lehető legkevesebb stresszel járjon.”

 

Az Inzura társalapítója és vezérigazgatója, Richard Jelbert szerint „Az Mio/MiTAC-kal való együttműködés rendkívül izgalmas lehetőség, mivel hozzánk hasonlóan ők is maximálisan elkötelezettek az innovatív megoldások kidolgozásában a globális biztosítási piac számára.”

 

„Alkalmazásalapú telematikai megoldásunk mostantól zökkenőmentesen kezeli a Mio fedélzeti kamera és videofájlokat, nincs szükség külön alkalmazásra. Ez egyedülálló újdonság az iparágban, amely az ügyfelek és a biztosítók számára is jó” - tette hozzá Richard Jelbert.

 

Teljes biztonságban a digitális bizonyítékok

Az új, úttörő technológia mellett a Mio fedélzeti kamerák Traceable Movements opcióval is rendelkeznek. Ez azt jelenti, hogy azonnal észlelik az ütközést, és a felvételt írásvédett fájlba mentik. 

 

Ezen kívül a GPS nyomon követi a jármű helyét és sebességét, így a járművezetők biztosak lehetnek abban, hogy a létfontosságú információk, amelyekre egyszer még szükségük lehet, addig is biztonságban vannak.

 

A GPS-modul a készülék belsejében található, így nincs szükség külső eszköz csatlakoztatására. Ez egyedülálló tulajdonság a piacon található többi fedélzeti kamera márkával összehasonlítva.

 

A fedélzeti kamera a megengedett sebesség túllépésére is figyelmeztet, és a sebességmérő kamerák helyszíneit is mutatja, ezzel is támogatva a vezetést és a járművezetők biztonságát az utakon.

 

A Mio fedélzeti kamerák kiváló minőségben rögzítenek még éjszaka és gyenge fényviszonyok között is, ezáltal biztosítják, hogy a felvételek bármilyen vizsgálat során kulcsfontosságú bizonyítékként szolgáljanak.

 

A Mio fedélzeti kamerák széles skálája már jó ideje hozzájárul a gépjárművezetők biztonságához az utakon, de az együttműködés eredményeként Angliában bevezetett új, fejlettebb technológia ezentúl abban is tanácsot tud adni, hogyan vezessenek az eddiginél is biztonságosabban. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01