Miskolc már 10 éve a Vodafone második otthona
A Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata 10 éve kezdte meg működését Borsod-Abaúj-Zemplén megye legnagyobb városában, azóta pedig rengeteg jelentős eseményhez járult hozzá a régióban. Az összesen több mint 1 milliárd forintos beruházás mára több mint 600 embernek ad munkát Miskolcon.
A Vodafone Regionális Ügyfélszolgálati Központja 2009 májusában kezdte meg működését, a 2013-as bővítéssel az évek során nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a miskolci és a környékbeli munkavállalók helyben találják meg a számításaikat a munkaerőpiacon.
„A Vodafone nagy hangsúlyt fektet a munkaerő bevonzására és megtartására. Rendelkezünk gyakornoki-, és friss diplomás programmal, a tehetséges dolgozók számára pedig külön vezetői utánpótlás programot alakítottunk ki, valamint jól működik a betanulási időszakot megkönnyítő mentor program is.” – mondta el a 10 éves jubileum kapcsán Miskolci Katalin, a Vodafone Lakossági Értékesítési és Operációs Vezérigazgató-helyettese.
A Vodafone Magyarország mindig törekedett a város társadalmi életének fejlesztésére, ezért 2014 óta a Miskolci Nemzeti Színház kiemelt partnereként évente 5 millió forinttal támogatja a színház működését, 2015 óta a Vodafone Művész Ösztöndíjat szintén évente ítélik oda társulat legtehetségesebb fiataljainak. A vállalat önkéntesei a színház karácsonyi előadásán évről-évre 400 hátrányos helyzetű gyermeket látnak vendégül, elsősorban a Miskolci Gyermekváros és az Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai és Módszertani Intézmény diákjait.
A Vodafone az elmúlt 10 évben többek között hozzájárult még a városban megrendezett női ifjúsági kosárlabda Európa-bajnokság megrendezéséhez, támogatta a Kosztyu Ádám Emlékére a Leukémiás, Daganatos és Zemplén Fogyatékos Gyermekeiért Alapítványt, pénzdíjat ajánlott fel a Maradj Miskolcon Alapítvány fotó- és videó pályázatára, illetve 2017 óta támogatja a fiatal lányok digitális kompetenciáit fejlesztő Skool Klubot is a városban. Kiemelkedő társadalmi munkájának elismeréseként a vállalat 2017-ben elnyerte a Civilek támogatásáért díjat.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Debrecenben is megmutatta, mire képes az 5G
- A Vodafone és a Brain Bar teret ad a fiatal tehetségeknek
- Újabb bevetésen az Instant Network a hurrikán sújtotta Mozambikban
- Új vezérigazgató-helyettes a Vodafone-nál
- Elektronikus szerződéskötésre áll át a Vodafone
- Kibővített anyasági csomagot vezetett be a Vodafone
- Cáfolta a Vodafone a magyarországi érdekeltség eladásával kapcsolatos híreket
- Jelentősen csökkent a Vodafone nyeresége az első fél évben
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- Nem megy jól a Vodafone-nak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.