A telefonos valós idejű fizetés jelentősen növeli a behajtó cégek hatékonyságát
Telefonbeszélgetés közben fizetést indítani még a valós idejű fizetési megoldások között is újdonságnak számít. Az innovatív technológiában rejlő lehetőségek egyre több vállalat érdeklődését keltik fel, legtöbbet a behajtással foglalkozó cégek profitálhatnak az új fizetési technológiából.
Nap mint nap, ügyfelek százai ígérik meg behajtó cégek operátorainak, hogy hamarosan kifizetik a tartozásaikat. Az ígéretekből azonban ritkán lesz valós kifizetés, így a behajtó cégek kénytelenek újból és újból értesíteni ügyfeleiket a tartozásaikról. És ezzel kezdetét veszi a folyamatos ígéretek ördögi köre.
Az elmúlt években egy magyar technológiai megoldás jelentős teret hódított az európai piacon. A VCC Live Pay az első olyan valós idejű fizetési technológia Európában, aminek köszönhetően a behajtó cégek ügyfélszolgálatain egy időben történhet meg az ügyfelekkel történő megegyezés és kifizetés.
Az ügyféligények növekedésével párhuzamosan a valós idejű fizetési technológiák is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek világszerte. Többek között, a behajtó cégeknél kiemelten fontos, hogy lehetővé tegyék ügyfeleik számára a gyors és biztonságos valós idejű fizetés lehetőségét, ezzel is arra ösztönözve őket, hogy tartozásaikat mielőbb rendezzék.
A növekvő igényt felismerve, a VCC Live a DBH Grouptól kapott befektetési tőkét részben a VCC Live Pay termék fejlesztésére használta fel.
Míg mára már szinte teljesen természetessé vált, hogy percek alatt bankkártyás fizetéseket bonyolíthatunk le, a VCC Live Pay-t pont az teszi egyedivé, hogy a fizetés egy operátor segítségével telefonbeszélgetés közben zajlik.
Málhai Péter, a VCC Live üzletfejlesztési igazgatója a VCC Live Pay-ről: “egy ügyfelünk úgy fogalmazott, hogy amióta a VCC Live Pay-t használják, nem csak üres ígéreteket, hanem azonnali telefonos kifizetéseket gyűjtenek. Mint tudjuk, a behajtó cégek számára sok fejtörést okoz az, hogy a telefonos megegyezés után ügyfeleik valóban befizessék tartozásaikat. A VCC Live Pay-jel azonban a cégek nem csak növelhetik a begyűjtött tartozást, de valós időben, percről percre nyomon követhetik, hogy operátoraik mennyi kintlévőséget gyűjtöttek.”
A VCC Live Pay-t egyszerű használni:
1. Az operátor felhívja az ügyfélt és felajánlja az azonnali telefonos fizetés lehetőségét.
2. Az ügyfél megadja kártya adatait a mobiltelefonján keresztül. Az adatokhoz az operátornak nincs hozzáférése.
3. Az operátor elindítja a fizetést, majd értesíti az ügyfelet a sikeres fizetésről.
Mivel a VCC Live Pay megfelel a PCI DSS, a legnagyobb kártyatársaságok (Visa, MasterCard, American Express, Discover és JCB) által létrehozott adatbiztonsági szabvány által meghatározott előírásoknak, használata nem csak egyszerű, de teljesen biztonságos is.
Habár az operátor a fizetést nyomon követi, az adatokhoz a fizetési folyamat alatt egyáltalán nincs hozzáférése. És mivel az operátor végig vonalban van az ügyféllel, szükség esetén támogatást is tud nyújtani. „Még mindig nagyon egyedi megoldásnak számít a piacon az olyan felhőalapú valós idejű fizetési technológia, ahol a kifizetés operátori támogatással telefonon keresztül történik.” – tette hozzá Málhai Péter. „Büszkék vagyunk rá, hogy Európában mi voltunk az első cég, aki ezt az innovatív technológiát a termékei között tudhatta.”
„Az elmúlt években a VCC Live Pay-jel számos ügyfelünket segítettük kintlévőségeik hatékonyabb behajtásában. – mondta Tóth Szabolcs, a VCC Live tulajdonosa és ügyvezető igazgatója. „A UPC 2016-ban kezdte el használni a VCC Live Pay-t, és mindössze egy év alatt 18%-ról 43%-ra növelték a behajtott tartozásaik mértékét. Egy felmérés után kiderült, hogy ma már ügyfeleik legszívesebben a VCC Live Pay-jen keresztül rendezik tartozásaikat; a cég pedig tíz operátorral több mint 4000 tranzakciót indít havonta.”
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.